Skocz do zawartości

[E39] 520i-Stag300-Błąd napięcia


kwarcin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pół roku temu założyłem instalacje, która działa należycie z małym tylko wyjątkiem. Czasami podczas jednostajnej jazdy potrafi mocno szarpnąć (zakładam, że następuje odcięcie zapłonu). Gdy spotyka mnie to na wolnych obrotach auto gaśnie. Komp od gazu wykazał "Błędy napięcia", komp auta nic, więc zakładam, że któryś element z instalacji może być padnięty. macie jakieś propozycje od wymiany czego zacząć? Pozdrawiam

http://img510.imageshack.us/img510/3346/mojecudenko2009.jpg

_____________________________________

"Anonimowość synonimem długowieczności"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd w gazie pojawiał się tylko jak auto zgasło?

W BMW jak jest bateria w bagażniku to bardzo często w Stagu wywala "błąd napięcia".

Dzieje się tak tylko przy rozruchu gdy następuje duży spadek napięcia i szczególnie jak jest chłodno :) .

Sprawdź kiedy błąd się pojawia.Mam staga u siebie i na tydzień jest ponad 20 odnotowanych takich błędów.Wszystko po odpaleniu auta na zimno z rana.Latem praktycznie to nie występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że błąd wyskakuje po każdym "szarpnięciu", a te pojawiają się różnie, czasami podczas już dłuższej jeździe więc auto na pewno nie jest zimne. Auto gasło w momencie gdy np. było wysprzęglone lub stało na biegu jałowym podczas jazdy po prostu zostało od razu odpalane na zasadzie "na pych". Sprawdzę u gazownika czas pojawiania się błędów bo może się okazać, że błędy wyskakują z przyczyn które tu podajesz, a szarpnięcia to całkiem inna bajka. Gdyby był padnięty sterownik lub przełącznik to komp gazu powinien to wykazać?

Pozdrawiam :)

http://img510.imageshack.us/img510/3346/mojecudenko2009.jpg

_____________________________________

"Anonimowość synonimem długowieczności"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Te szapniecie i błąd napiecia nie są ze sobą związane.

Trzeba podłączyc komputer i sie przejechac sprawdzic w ktorym momecie wystepuje to szapniecie wysprzeglanie cut off pełne obciazenie czy podczas zmiany biegu przy automacie. Jedz do dobrego gazownika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Te szapniecie i błąd napiecia nie są ze sobą związane.

Racja, byłem dzisiaj u gazownika pokasował błędy i pojechałem się przejechać. Szarpnęło dwa razy, wracam a błędu nie ma. Krzywa, mnożniki, wykresy i cała reszta idealna, do niczego się przyczepi nie można. Szarpnęło gdy dodałem gazu na dwójce (jechałem dwójką bez gazu) bez znaczenia czy pedał do podłogi czy delikatnie. Teraz czekam na speca który sprawdzi świece bo to ponoć one mogą być winne :?

Pozdrawiam

http://img510.imageshack.us/img510/3346/mojecudenko2009.jpg

_____________________________________

"Anonimowość synonimem długowieczności"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektrozawór S-TYPE/O.M.V.L.

Wielozawór MOD.AT01/TOMASETTO

Wtryskiwacz VALTEK

Reduktor wiem tylko że troszkę większy założyli, a o mnożnik to bym musiał gazownika spytać. A jakiś konkretny musi być czy różnie bywa?

Generalnie linia gazu jest ponad linią benzyny, a pomarańczowa kreska prosta bez żadnych uskoków lekko opadająca w dół wykresu.

Wybaczcie język laika :)

Pozdrawiam

http://img510.imageshack.us/img510/3346/mojecudenko2009.jpg

_____________________________________

"Anonimowość synonimem długowieczności"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.