Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
posiadam bmw 316ti podczas odpalania zaczął wydobywać się dziwy odgłos z silnika troche jak diesel po dodaniu gazu silnik pracuje już normalnie. Po przejechaniu około 20 kilometrów na wolnych obrotach zaczyna mrugać czasami kontrolka od oleju na czerwono miał ktoś podobny problem?
Opublikowano
ciśnienie Ci uciekło z silnika, zmierz ciśnienie oleju i będziesz wiedział co i jak. Też tak miałem w starym kadecie :D:D duży masz przebieg?
Opublikowano
tragedii nie ma ma 180000 olej i filtry wymieniane 2 miesiące temu. Byłem u mechanika sugerował wizyte u kogoś kto typowo zajmuje się tą marką. Brak cisnienia na wolnych obrotach może sugerować że pompa siada ? czego są to oznaki
Opublikowano

Na samym początku był problem z odpaleniem auta. Przekrecając kluczyk słychać było "cykanie" i zero reakcji rozrusznika. Zadzwoniłem do znajomego powiedział żeby go wziąść na pych bo rozrusznik mógł się zawiesić-jak powiedział tak zrobiłem. Podjechałem do niego i zabrał się za dojście do rozrusznika. Trzeba było odkręcić sporo rzeczy jakiś filtr alternator zatrzymał się na kolektorze okazało się w tedy że może to akumulator. W między czasie sprawdziłem poziom oleju był na minimum dolałem (podkreśle że w warsztacie nalali mi półsyntetyk, nie miałem pojęcia jaki był wcześniej lany auto z niemiec)Poskręcał to wszystko z powrotem naładował akumulator i auto odpaliło tyle że głośniej chodził silnik nie tak jak zawsze ale po dodaniu gazu uspokoił się. Na następny dzień po przejechaniu około 40 km zaczęła mrugać ta nieszczęsna kontrolka oleju na wolnych obrotach na czerwono. Pojechałem do mechanika z tym problemem który specjalizował się głównie w VW poradził żebym jechał na komputer.Na komputerze nic nie wyszło wszystko było ok. Oddałem więc auto do innego mechanika który niedawno naprawiał BMW z podobnym problemem.

Wymieniona została uszczelka pod miską olejową i czujnik ciśnienia oleju jak wspominałem wcześniej panewki są ok. Mechanik powiedział mi że wolał by się nie podejmować rozbierania górnej części silnika bo to by słono kosztowało. I sytuacja wygląda tak że podobno tylko na jednym cylindrze jest mniejsze ciśnienie (jestem laikiem w tych sprawach) podobno ma być 9 barów a bylo 6. Wczesniej przed wymianą tych rzeczy kontrolka co jakiś czas mrugała tylko i wyłącznie jak silnik doszedł do optymalnej temp. (wskazówka w pionie) i tylko na wolnych obrotach, a teraz jedynie tylko na pierwszym biegu dodając gazu przy około 1000 obrotach. Przy odpaleniu silnik głośniej pracuje, dodając od razu gaz silnik się uspokaja i chodzi cicho(zdarza się że od razu cicho chodzi).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.