Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Trochę mnie to zszokowało więc wolę się upewnić... W folderze F25 podłokietnik z przodu jest zaznaczony jako opcja dla wersji 20d (dla pozostałych to standard). Co więcej w pakiecie dodatkowych schowków jest on ujęty... Czy rzeczywiście trzeba brać cały pakiet za kupę kasy żeby mieć podłokietnik? Może to potwierdzić ktoś z posiadaczy F25? TX!
Opublikowano

na bmw.de wyposazenie standardowe

 

Armauflage vorn, klappbar, mit Ablagefach - podlokietnik przedni, skladany, ze schowkiem.

 

Zestaw schowkow:

siatka przy nogach, po stronie pasazera

gniazko 12v dla tylnych foteli

siatki na oparciach foteli

siatka w baganizku po lewej stronie

szyny w bagaznika z 4 mocowaniami

schowek pod podloga bagaznika

gniazko w schowku bagaznika

haczyki po prawej stronie w bagazniku

pasek gumowy po prawej stronie w bagazniku

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Kolejny zonk znalazlem w konfiguratorze.

Zmienny sportowy uklad kierowniczy jest obowiazkowy z Performance Control ( tak jest w rzeczywistosci) ale wg polskiego konfiguratora takze ze sportowym zawieszeniem.

W cenniku BMW.pl sportowe zawieszenie zawiera PC, ale nie jest polaczone ze sportowym ukladem kierowniczym.

 

Moze znacie odpowiedzi na ponizsze pytania:

1. Ciekawe czy ten sportowy uklad kierowniczy to to samo co aktywny uklad kierowniczy. Wg budowy napewno nie (jest o polowe tanszy niz np w X6) ale czy zalety sa takie same?

2. BMW w Polsce nie wprowadzilo opcji elektrycznie zamykanej klapy, zeby nie tracic klientow na X5?

 

Z ciekawostek:

W DE pojawila sie opcja X3 3.0d. 10.000E drozej niz 2.0d. W std jest automat i 18tki wiec po odliczeniu tych opcji "tylko" 7.000E.

Doliczajac akcyze w Polsce bedzie pewnie "od" 210.000PLN

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Kolejny zonk znalazlem w konfiguratorze.

Zmienny sportowy uklad kierowniczy jest obowiazkowy z Performance Control ( tak jest w rzeczywistosci) ale wg polskiego konfiguratora takze ze sportowym zawieszeniem.

W cenniku BMW.pl sportowe zawieszenie zawiera PC, ale nie jest polaczone ze sportowym ukladem kierowniczym.

 

Moze znacie odpowiedzi na ponizsze pytania:

1. Ciekawe czy ten sportowy uklad kierowniczy to to samo co aktywny uklad kierowniczy. Wg budowy napewno nie (jest o polowe tanszy niz np w X6) ale czy zalety sa takie same?

2. BMW w Polsce nie wprowadzilo opcji elektrycznie zamykanej klapy, zeby nie tracic klientow na X5?

E... jest elektrycznie zamykana klapa :-) - sam taką zamykałem w salonie w X3.

Z ciekawostek:

W DE pojawila sie opcja X3 3.0d. 10.000E drozej niz 2.0d. W std jest automat i 18tki wiec po odliczeniu tych opcji "tylko" 7.000E.

Doliczajac akcyze w Polsce bedzie pewnie "od" 210.000PLN

Czyli już dość sporo. Mi auto ze wszystkim wychodzi 240k. 3l kosztowałyby mocno ponad 300k.

Opublikowano

Rzeczywiscie nie zauwazylem...ktos ja madrze wsadzil w PL do "stylistyki zewnetrznej" :norty:

 

240k za X3 to juz chyba przesada.

Trzeba czekac na okazje. Jak nie bedzie kratek to BMW Polska poszuka jakis ciekawych furek

W zeszlym roku byly biale X5 nowe za 250k na full wypasie, jedyny feler ze "bez ksenonow" ale to da sie zrobic

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Eee... Ja wiem czy przesada? Tyle kosztuje interesujące mnie wyposażenie... Prawda jest taka, że jak się dobrze zakręci (chcę auto dać na 3 m-ce jako demo) to cena spada do ok. 200tys.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.