Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich serdecznie. Potrzebuje pomocy. Zostałem ostatnio nabywca E30 1.8 m40b18. Do 4 tys silnik kręci się równo, natomiast po przekroczeniu 4 tys obrotów pojawia się objaw "odcięcia" (dławienia?).Został już wykluczony przepływomierz i układ paliwowy ponieważ na gazie jest ten sam "efekt". Dla info instalacje założyłem kilka dni temu i wcześniej było to samo. Czujnik położenia wału korbowego niby sprawny, sonda jeszcze nie do końca sprawdzona natomiast zastanawia mnie czujnik położenia przepustnicy. Czy miał już ktoś kiedyś podobny problem? Proszę o pomoc...
Opublikowano
a na jałowym biegu tez nie zakręci pow 4 tys?
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety bedzie to wada tego silnika. Zużyte dzwigienki, wałek i popychacze. Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź stan wałka.
Opublikowano
Niestety bedzie to wada tego silnika. Zużyte dzwigienki, wałek i popychacze. Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź stan wałka.

 

Jeżeli to prawda to kup lepiej nowy silnik. Bo jak tak to sprawdź sobie luz na tłokach a podejzewam ze jest spory koszty naprawy przewyzsza Ci koszt silnika

"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Wystarczylo wymienic olej i hygraulike.Klepal bardzo nawet po wymianie oleju,takze mowie zobacze co slychac w klawiaturze. Od razu po kupnie moglem to zrobic,ale jakos tak zeszlo i tydzien sie bujalem z tym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.