Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, mam nastepujacy problem w aucie - nie dziala mi pilot w kluczyku od centralnego zamka.

procedurke 'kodowania' przerabialem juz xxx razy bez zadnych efektow.

 

ponad to klika jakis przekaznik w komorze silnika pod pompa absu.

wnioskuje, ze jest to przekaznik od alarmu albo wlasnie centralnego zamka, przekaznik klika po otworzeniu ktorych kolwiek drzwi, lub maski albo klapy bagaznika.

jezeli sie je zamknie przestaje klikac po ok 2min, jezeli natomiast sa otwarte slychac go nonstop. dodam jeszcze tylko, ze w czsie tych dwoch minut,

przez pierwsza minute klika z wieksza czestotliwoscia :roll: przestaje klikac w momencie przekrecenia stacyjki lub uplywie 2min.

 

samo zamykanie auta z kluczyka, niedosc ze jest upierdliwe to jeszcze wlacza sie alarm po kazdym otworzeniu wozu, wylacza sie dopiero po przekreceniu kluczyka.

 

auto juz kupilem z nastepujacym problemem, poprzedni wlasciciel chyba tez probowal cos z tym zrobic bo na kluczyku widac slady po probach otworzenia.

(auto jest z 12.2004 na zwykly kluczyk - zamykany hermetycznie, bez przycisku start na desce) dodam jeszcze, ze mam tylko jeden kluczyk :x

 

W serwisie oczywiscie proponuja tylko nowy kluczyk (co tak czy siak mnie czeka) pytanie tylko co jezeli nowy rowniez nie bedzie dzialac, bo wina lezy po stronie auta ??

w nieautoryzowanym warsztacie pan rozklada rece, z kolei pan od alarmow nie mial czasu sie tym zajac przed nowym rokiem, poza tym nie ma interfejsu do bmw :mad2:

 

ma ktos jakies pomysly ew sugestie gdzie z tym problem podjechac w wwie/okolicach ???

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jesli coś się zblokowało w module to można GT-1 odblokować i zakodować kluczyk od nowa. Generalnie bez diagnozy nic się nie dowiemy. W najgorszym wypadku będzie trzeba zamówić nowy kluczyk.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Sprawdź czy masz oryginalny czy dokładany autoalarm.Przy dokładanym są właśnie takie problemy ze sterowaniem c.zamka.Wystarczy zmiana centrali autoalarmu na taką która się nie "gryzie"z elektroniką samochodu.Niezależnie od kluczyka ( nowy czy stary typ.)
Opublikowano

niestety (w tym przypadku) oryginalny, zdaje sie ze to jakis grubszy temat z odbiornikem/antena....

dam znac jak uda sie problem rozwiazac.

Opublikowano

Kolego w e60 kluczyki na 868 MHz nie programujemy już procedurą jak np. w e46 (433,92) ponieważ tutaj programowanie transponder/a jest razem z pilotem . W starszych BMW np. e46 kluczyki bardzo często "padały".

Jeżeli masz tylko jeden kluczyk ja zamówił bym i tak drugi , dziś masz jeden kluczyk a jutro możesz już nie mieć .

Napewno BMW nie da ci gwarancji że przyjdzie nowy kluczyk i będzie działać :) .

Opublikowano

Wlasnie z racji na to, ze nie da mi gwarancji, postanowilem, ze kluczyk kupie na koncu :wink:

Bylem dzisiaj w ASEKO na warszawskiej Pradze, 'na szybko' usterka nie zostala zlokalizowana.

Po kolejnej porazce stwierdzilem, ze rozetne kluczyk, skoro i tak czeka mnie zakup nowego :roll:

 

Co sie okazlo... wina lezala po stronie kluczyka.

 

W srodku jest akumulator, do niego zgrzewane sa blaszki... okazlo sie, ze jeden zgrzew najnormalniej w swiecie 'puscil'

Po naprawie na tzw 'sztuke' przy uzyciu monety jedno groszowej oraz tasmy izolacyjnej, kluczyk DZIALA :8)

 

Juz dawno nie cieszylem sie tak bardzo, z tak blachej sprawy jak dzialajacy pilot w kluczyku :lol:

 

http://bartek.evan.pl/kluczyk_2.jpg

 

http://bartek.evan.pl/kluczyk_1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.