Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jako że temat był poruszany i nigdy nic nie zostało ciekawego zaproponowanego moje pytanie jest następujące :

Jak zabezpieczyć się przed "kapciem" rezygnując z opon które fabrycznie są wyposażone nasze jedynki Run Flat

Na lato zmieniam koła ( stare już sprzedałem więc nie mam wyjścia ) i raczej nie chce znowu wchodzić w ten system :( ponieważ komfort jest zerowy a sama waga tych kół jest tragiczna .

Co proponujecie :

- zestaw naprawczy fajny ale np. gdy roztargamy o krawężnik oponę mało przydatny i z tego co pamiętam po użyciu takiego zestawu można doprowadzić oponę do stanu ( kosz )

- koło dojazdowe hmmm nie ma miejsca na takie koło :( .

 

inne opcje ?

 

Temat wydaje mi się potrzebny bo nie ja jeden mam taki problem :) .

 

Na lato mam na oku koła 18 - stki , teraz na nich są opony RUN FLAT ale chce kupić same felgi bez opon , a opony dokupić zwykłe wydaje mi się że jazda będzie lepsza .

Ostatnio rozmawiałem z sprzedającym który ma koła do BMW i miał akurat 18 calowe 225/40 ( lub 225/45 nie pamiętam dokładnie ) i poprosiłem o zważenie tych kół to koła w tym rozmiarze ważyły tyle samo co moje standardowe 16 calowe (205 / 55 ) dlaczego ?

Znalazłem na internecie informacje o oponach RUN FLAT że są one o ok. 15 % cięższe od zwykłej opony w tym samym rozmiarze .

Opublikowano

Te wszystkie zestawy naprawcze (czy to z kompresorem czy bez), to są tylko doraźne, czyli do najbliższego serwisu. Jak jedziesz w trasę np. Alpy to fajnie by było mieć dojazdówkę, ale jedyneczka jest na tyle mała, że pozbawiasz się tym samym połowy bagażnika. Ja już drugi sezon jeżdżę bez czegokolwiek... czy to dojazdówki czy zestawu naprawczego i jest jak na razie OK. Planuje za to wyjazd alpejski koło marca i wtedy to raczej bym się skłaniał koło zestawu takiego co ma ten środek i kompresorek elektryczny. Licho przecież nie śpi :)

 

Takie rozwiązanie z kompresorkiem jest chyba najbardziej optymalne bo to lekkie jest i mało miejsca zajmuje.

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano
Można schować to fajnie w dziurę pod podłogą bagażnika. Mowa o oryginalnym zestawie BMW do serii 1.

 

A jakiś konkret? Bo przymierzałem ten zestaw i nijak mi nie chciał tam się zmieścić. Może jakaś fotka?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Można schować to fajnie w dziurę pod podłogą bagażnika. Mowa o oryginalnym zestawie BMW do serii 1.

 

A jakiś konkret? Bo przymierzałem ten zestaw i nijak mi nie chciał tam się zmieścić. Może jakaś fotka?

Konkret i fotka: http://cgi.ebay.de/Original-Bmw-1er-e81-e87-Pannenset-/220719105444?pt=Rad_Reifenzubeh%C3%B6r&hash=item3363e245a4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.