Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto zrobione (prawie bo jeszcze zostało coś ale o tym na koniec) no więc, uszkodzony był przewód elektryczny od wtryskiwacza, podobno sterowanie cewki bierze sygnały z wtrysków i jak coś tam nie domaga co wali się wszystko na całym rzędzie. Więc już nie trzęsie budą :)

 

Ale jeszcze jedna kwestia, silnik potrafi zafalować obrotami tzn. chodzi równo i nagle obr. spadają i praktycznie odrazu podnosza się do trochę wyższych niż "wolne" a następnie spadają do "wolnych" i stabilizują się. I tak co jakis czas się dzieje, jeśli akurat jadę to w chwili wystapienia tej usterki auto jak by traci moc (obr. spadają) i praktycznie odrazu podnosza się i wsio jest OK. Trochę to irytujące jest, macie może jakiś pomysł ?

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dobrze, że ten problem rozwiązałeś. Z tymi obrotami to trochę dziwne często to występuje?
Opublikowano
Albo mi się wydaje albo na zimnym "falowanie" występuje częściej. Jeśli chodzi o samą częstotliwość występowania to nie ma reguły. Jest to dość irytujące a najbardziej chyba na światłach jak stoję a auto co jakiś czas wyrywa do przodu ... :/
Opublikowano

Sprawdź uszczelki pod kolektorem, bo falowanie obrotów na zimnym to typowy objaw zasysania lewego powietrza :)

 

te uszczelki kosztują za sztuke 40 zł :)

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
oryginalne uszczelki pod kol. dolotowy to coś około 1400 zł do v12. Co do lewego powietrza to o tym już było i kolega Memphis mówił że obadał sprawe.
Opublikowano
Osobiście nie stawiał bym na lewe powietrze, miałem w innych autach przypadki lewego powietrza i objaw jest trochę inny - mniej gwałtowny niż teraz mam. Dziś obadałem sprawę i jednak nie ma znaczenia temp silnika - na zimnym i na gorącym jest tak samo.....wrrr.
Opublikowano
Wiesz nie wiem czy to coś pomoże, ale jak miałem 4.4 to przy dodawaniu gazu auto potrafiło się zdławić i obroty skakały z chwilę do góry, czasami potrafiło nawet zgasnąć okazało się że była uwalona przepływka, a na kompie nie było żadnego błędu.
Opublikowano
A czy takie objawy mogą mieć coś współnego z ewentualnym "kończeniem" się skrzyni biegów ?

Dramatyzujesz :mrgreen: jeśli kończyła by się Tobie skrzynia były by po pierwsze inne objawy takie jak szarpanie, przeciąganie, tryb awaryjny, lub wycie sprzęgła/pompy oleju. Na kompie też na pewno wyskoczyły by jakieś błędy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Powodem dziwnego falowania obr był uszkodzony przepływomierz. Podczas stukania w niego obroty się zmieniały a gdy mechanik poruszył delikatnie blaszkę, odrazu odpadła. Ale co ciekawe bez tej blaszki jest lepiej niż wcześniej, obroty nie skaczą :) Tak że teraz czeka mnie kupno przepływki....niestety używki bo org. 1500zł :/
Opublikowano
A jednak przepływka :cool2: jak dobrze pamiętam to bosch jest za 800 zł szt, a to jest to samo co oryginał.
  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.