Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam FORUMOWICZÓW !

 

Mam pewien dylemat. Mój kolega ma do sprzedania BMW e90 318i 129km z 2007roku z przebiegiem 80 000 km. Cena 50 tys zl. Samochód jest pewny, bo jeździł nim prawie od początku.

 

W Niemczech płaci się podatek od mocy samochodu, wiec producenci celowo ograniczają moc w niektórych modelach, by ludzie mieli wybór. Taki silnik jest w tym samochodzie. 129km z 2 litrów. Bardzo mało... Zajrzałem w tabele http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E90 z której wynika, ze ten sam , 2 litrowy silnik, z wtryskiem EFI ma moc 129km albo 150km. Więc to tylko kwestia oprogramowania ? można zmienić soft w 318i na 320i ? zęby miał te 20km więcej ?

Obawiam się, że jeśli się nie da zwiększyć mocy , to czy opłaca się wogóle to auto ? 129km to maławo jak na taka budę. Silnik (starego typu), bo z wtryskiem EFi ma największe wśród 2 litrowców bmw spalanie. Dużo większe nic nowsze benzyniaki z wtryskiem bezpośrednim. Nie wiem czy warto wydać 50tys zl na takie auto, czy warto poszukać czegoś ciekawszego (chodzi mi o e90 oczywiście) :)

 

co o tym myślicie ?

Opublikowano

wszystkie seryjne produkowane samochody nadają się do normalnej jazdy. Jeżeli toyota wsadza do yarisa silnik 68KM albo bmw do trójki 129KM to znaczy że ten silnik jest wystarczający do napędzania tego samochodu.

To czy Ciebie takie osiągi zadowolą to zupełnie inna sprawa i nikt tego na forum nie odgadnie. Jeden powie że 318i super jeździ bo przesiadł się z matiza inny że 335 to kiła i trzeba chipować.

Sam musisz sobie odpowiedziec czego oczekujesz od samochodu czy wolisz za 50 tysi wydać na doinwestowane m3 e36 lub 330i e46 czy podstawowe e90.

Opublikowano

to ze wszystkie seryjne nadają się do jazdy, to oczywiste

 

dla mnie 150km byłoby wystarczająco. Nie myślałbym o tej brakującej mocy pod czas każdego wyprzedzania.

oczywiste jest również , że im więcej tym lepiej :) ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)

 

pytanie tylko , czy da się z 129 zrobić 150 ? da się ten soft zmienić ? bo to o soft chodzi, tak ?

Opublikowano

zobacz na Realoem.com czy wałki rozrządu i kolektory są te same

moim zdaniem to nie jest tylko kwestia softu ale mogę się mylić

Opublikowano

za 50 tys zl, mogę mieć diesla 163km z przebiegiem 180 000 km

 

 

jak myślicie

 

czy 180tys kilometrów to nie za dużo ?

 

chce jeździć autem co najmniej przez 2 lata.

 

do jakiego przebiegu te silniki (163km diesel) wytrzymują bez większych awarii ?

 

możne zamiast golasa benzyniaka z przebiegiem 80tys km lepiej diesla ale 180tys km ??

 

co o tym sadzicie ? jak byscie postapili na moim miejscu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.