Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Slavo, ze zdjęciami i opisem auta zapraszamy do działu Galeria! :mrgreen: Gratuluje zakupu :cool2:

pozdrawiam

Paweł

  • 2 lata później...
Opublikowano

No i znów mała zmiana ;) na razie tylko "w realizacji" ale już niedługo...

ale po kolei: z wielkim żalem rozstałem się z 525d (chociaż troche doskwierały mi zwykłe fotele ) i po półtorej roku tłuczenia się Vectrą 1.9 cdti :mad2: autem do bólu praktycznym choć nieżle wyposażonym - bixenon z AFL, sportowe zawieszenie, pakiet zewnętrzny GT alu 17'', navi oraz rozpasanie przestrzeni (przy przeprowadzce woziłem nią meble typu sofa ;) ) udałem się do zaprzyjażnionego salonu jedynej słuśznej marki i zamówiłem F11 :D Długo biłem się ze sobą czy zrealizować marzenie i kupić przechodzoną M5, czy jednak rzucić się na głęboka wodę i kupić nowe :roll: temat był ciężki ale po długich rozmyślaniach stwierdziłem ze może sie uda przy następnej zmianie zrealizować marzenie o emce (daj Boże GranCoupe M :cool2: ) i wybrałem zdrowy rozsądek z odrobina pieprzu czyli 520d touring (drugi maluch w drodze ;) ) z M pakietem i paroma innymi dodatkami umilającymi jazde, czyli skrzynia sportowa z łopatkami, bixenon, navi professional, 16 głośników, Dakota leather, Dynamic Damper Control, telefon, czujniki parkowania i przede wszystkim najpiękniejszy kolor Carbon Black :) Nie ukrywam że silnik mnie troche słabi, ale miałem okazję pojeżdzić troche zarówno 520d jak i 530d w wersji f10, oba z automatami i oczywiście jest różnica ale nie tak drastyczna aby się załamywać. a jak ktos zrobi program na 220 KM to będzie całkiem przyzwoicie :lol: a przez złodziejską akcyze róznica w zakupie jest masakryczna :mad2:

Pozdrawiam

PS w producji będzie w 39 tygodniu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Wszystki ok dopóki nic się nie dzieje. W skrócie, Audi A8 2,5 TDI. Sama wymiana paska rozrządu wymaga rozebrania całego przodu, i to dosłownie, plus częsci= prawie 4 tyś w tym połowa to robocizna. Nie daj boże walnie skrzynia automat. Remont ok 8-10tyś. O zawieszeniu nie wspomnę. Super się tym jezdzi, ale dlaczego Audi nie wprowadziło łancucha rozrządu, marka zobowiązuje. Sprawdzone i potwierdzone, najdroższy w utrzymaniu samochód ze średnio wyższej półki.Kto raz miał ten model to wie o co chodzi.
Opublikowano
Niestety nasze rozstanie miało inne przyczyny - bardziej "społeczne". Co do silnika, zawieszenia, nadwozia nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń - gdy jezdziłem E60 uważałem je za najlepsze auto na świecie i dalej jest na pudle. Poważnie rozważałem zakup 5 po lifcie - nawet znalazłem niezła m5 w wwie - ale była jeszcze przed liftem chociaż 2007 i trochę dziwna kolorystycznie: srebrna z białym wnętrzem. W końcu zdecydowałem się na F10 - troche z powodów zdroworozsądkowych (VAT ;) ) a troche z powodu faktu że coraz więcej dziwnych ludzi jezdzi e60. Niestety te wspaniałe autka szybko tanieją a wciąż - nie mam pojęcia dlaczego? - brak selekcji ich nabywców :?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.