Skocz do zawartości

bmw e32 3.0 pali jak smok


wwwojtek13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, paliwo spalane w katalizatorze, więc:

 

- lejące wtryski

- brak iskry

- padnięta sonda lambda

- padnięty DME komputer

 

każda z tych opcji razem lub osobno

 

Tak jak ttrol powiedział nic dodać nic ująć. Jechać na komputer i zobaczyć gdzie są błędy. Jeżeli auto ma LPG obstawiam wtryski............mogły się przytrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co zakładać nowy?

Po to chyba żeby tylko ważył i zabierał ze 20 koni. kupno używki po cenie platyny na skupie to jakieś 500zł ale w takiej cenie sprzedamy kupimy już drożej jak by ktoś chciał...

 

Poczytaj do czego służy katalizator i dlaczego stał się obowiązkowy dwadzieścia lat temu. Pochwal się również czy ty już wyciąłeś?

pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam łącznie 4 katalizatory mam dwa komplety wstawione bo akurat kolega w swojej wyciął i ja je od niego odkupiłem zostały wspawane za oryginalnymi i jest super oczywiście to oryginały.A zapowiada sie że kolejny kolega wytnie i też je odkupie będę miał 6 wspawanych czystee szaleństwooo :P

Puki co na 4 Spaliny są tak czyste że chorzy na płuca inhalują sie nimi i czują ich wręcz lecznicze właściwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW zawsze wystawiało środkowy palec ekologom, czy z katalizatorem czy bez nie jest to samochód super ekologiczny. Ja w swojej M60 wywalone mam katy i wstawione rury na przelot. Sondy zostawione chodzi fajnie a na hamowni prawie 300koni a w seri z katami 286KM. W byłej E38 założyłem podróby katalizatora za 400zł za szt i po roku 800 zł w błoto bo już dzwoniły. Dlatego jak już zakładać to orginał lub dobrą używkę np. z jakiegoś anglika. Jak jest założony gaz to i tak zadługo katy nie wytrzymają. Ja wiem tylko tyle bez katów V8 bardzo fajnie chodzi moja jest tego przykładem a i kolega ma E34 V8 w którym wywalił katy (sondy zostawił) I NA HAMOWNI MA WIĘCEJ KONI!!!!! a auto fajnie pomrukuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wertus witaj w klubie przybij 5

Oficjalnie uważam cie za człowieka który nie jest schynięty

:D :D :D :D :D :D :D Poprostu mam zdrowe podejście do tematu jak sam sprawdziłem że jest ok to pisze że jest ok jak się nie znam to poprostu milcze. A z katami tak jest jak pisze czyli może być bez. Starsze bmk-i mają tzw OBD1 czyli 1 sonda lambda przet katalizatorem. Nowe mają już OBD2 czyli 2 sondy jedna przed katem druga za więc tam jak wywalimy kata będzie lipa. Ale w E32 można sobie zrobić z niego żyrandol. Nie podważam faktu że napewno sprawny katalizator łapie tlenki itp które zanieczyszczają środowisko ale w naszych to już na 1000% nie działają bo one tak na max 150-200tyś km działają. Zresztą co tu się podniecać niedawno czynny wulkan wyrzucił w atmosfere tyle CO2 że wszystkie samochody świata przez 100 lat tyle nie wywalą (czytałem o tym w Focusie) pamiętacie było to niedawno , samoloty nie latały itp. Więc z tą ekologią to bez przesady amerykańcy mają to w d.... jeżdżą tam 6 litrówkami bez katów które palą jak smoki .................tylko w europie mają fioła na tym punkcie..........................ciekawe gdzie będą za 10 lat składować filtry cząstek stałych ten ponoć rozkładać się będzie 1000lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

puszczą do środowiska.... Rozumiem katalizator może i jest pożyteczny ale ja mam na niego i tak Wy YHYHY ale z tym filtrem cząsteczek to chyba jakiś żart pic który przynosi dochody serwisantów tego i tych którzy to wywalają przeprogramowywują odpowiednią komputer i inkasują około 1500zł bo nie udając sie do specjalisty samochód nie bedzie chciał jeździć bez serwisowania albo wycięciu w domowych warunkach. Albo jakieś płyny i inne rzeczy które sie tam gdzieś wlewa nie wiem jak to sie nazywa bardzo drogi jest do jakis nowych bmw :?: co ma oczyszczać spaliny ale na auta z dwoma sondami też są ponoć sposoby niektóre auta nie odczuwają zepsutej sondy albo jej nawet nie mają a na przykładnie mojej bemy z padniętą sondą nie chciała wogule jeździć wkręcała sie na 3 tyś i śmierdziało paliwem i dymiło sie na czorno kupiłem chińską za 80zł bo dla mnie sondy to też jakiś wymysł nie powiem kogo...

Ale to co mnie bardziej śmieszy to chińskie Skuterki o mocy Półtora konia mechanicznego i Z wydechem Euro8 co w środku jest śmieszny katalizatorek Co silnik na granicy swoich sił ma 2 konie to skośni wkładają mu jeszcze śmieszny katalizatorek z kórym ma 1,5. Osobnym zainteresowaniem są motorki mam Skuterka Yamahy Z 1988r Z normą spalin minus -Euro 12 :D i chodzi lepiej niż te nowe Albo miałem inną jamaszke też bez udziwnień na prostym silniku bez jakiś dławików i szła 90 a te nowe jadą tylko 75 bez przerubek. To takie małe odejście od tematu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może ja coś napiszę. Bmw e32 z katalizatorem spełnia normę Euro 2. W grudniu robiłem przegląd i jak co roku sprawdzam emisję, co daje wyobrażenie o kondycji silnika. Moje auto ma prawie 300kkm i mieści się mniej więcej w połowie skali normy Euro 2, zatem katalizatory są jak najbardziej sprawne. Jeśli chodzi o auta w Stanach, to mogę coś napisać, bo mieszkałem tam kilka lat. Nie ma w Stanach samochodów benzynowych z wtryskiem paliwa, które nie mają katalizatorów. Przegląd techniczny w stanie Virginia, tzw. Safety Inspection trwa tam ponad godzinę, zaczyna się od emisji spalin dla biegu jałowego oraz dla prędkości 15 i 25MPH. To jest pierwszy test, jeżeli auto go nie przejdzie auto dostaje 14 dni pozwolenia na poruszanie się po drogach, czas na naprawę, potem jak auto zatrzyma policja jest zabierane na parking policyjny. To są bardzo restrykcyjne badania, auto ma skanowany dowód rejestracyjny i cały test odbywa się na oprogramowaniu Urzędu Komunikacji (DMV), nie ma możliwości zrobienia wałków. Po zaliczonym teście dostaje się wydruk z tego oprogramowania oraz naklejkę i to jest dopiero ważne badanie. Pomijam takie fakty jak na przykład badanie szczelności korka wlewu paliwa, żeby opary paliwa nie przedostawały się do atmosfery, co oczywiście nazwiecie głupotą. Oczywiście z racji, że jestem obiektywny napiszę, że samochody diesla w Stanach nie mają katalizatorów i nie przechodzą badania emisji spalin, ponieważ są z tego zwolnione. Jednakże nie ma tam samochodów osobowych z silnikiem diesla niemalże, ponieważ za posiadanie takiego auta płaci się karę umowną to raz, a dwa, że diesel jest może na co dziesiątej stacji, tylko po to, aby takimi autami nie jeździć. Dlatego silniki diesla w Stanach zatrzymały się ze swoją ewolucją, ponieważ są stosowane tylko w autach do pracy takich jak półciężarówki i ciężarówki.

 

Ponadto piszesz kaczydj, że sondy to jest wymysł, napisz mi w takim razie jak wyobrażasz sobie sterować mieszanką paliwa i powietrza w silniku z wtryskiem paliwa? Może wymyślisz jakiś nowy sposób sterowania silników spalinowych, chyba, że uśrednimy ten stosunek, ale wtedy tacy jak ty napiszą, że im za dużo auto pali i trzeba gaz założyć.

pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak? Wolał bym żeby moja siedem miała 6 gaźników zsynchronizowanych ze sobą i tyle spalanie mnie nie obchodzi a że mimo wszystko nie pali mi dużo to nie narzekam.

Nie sonda jest po to zeby sie zastanawiać co zrobić żeby przypadkiem samochód podczas przyspieszanie nie zadymił.. Tak napisze że sprawdzanie szczelności korka to jak najbardziej głupota tak jak inne głupoty w stanach typu mężczyzna z wąsami nie może nosić kapelusza po godzinie 21 lub typu strażak może wynieść kobietę z płonącego budynku tylko wtedy, gdy jest Ona kompletnie ubrana. Baba jest goła to ma pecha spoli sie. Zauważyłem że osoba o niku () Broni żeczy niepotrzebnych i absurdalnych popiera je i by karała za ich podważanie. Być może .. jesteś obobą co nie łamie przepisów drogowych jeździ zawsze w pasie nie wyżuca papierków na ulice tylko do koszy popierasz katalizatory i filtry cząsteczek stałych blokady w skuterach i nie potępiasz nowego wyglądu profilu na fotce jak by chcieć sie stosować do różnych praw i reguł i chceć karać za niestosowanie sie do nich to nie wiem czy na ziemi była by jakaś wolna osoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dura lex, sed lex. Ja tez bym wolal, zeby wiele rzeczy bylo inaczej. Ale wspolczesny swiat motoryzacyjny jest taki, a nie inny. Samochod, ktory mial fabrycznie katalizator, zeby byl sprawny, musi go wedlug przepisow miec. Nawet samochody rajdowe klasy WRC maja katalizatory. Zanim doradzicie komus wywalenie katalizatora, napiszcie tez o tym, ze prawdopodobnie samochod nie bedzie juz spelnial norm spalin, co oznacza klopoty przy badaniu technicznym/kontroli policyjnej z analizatorem. Oczywiscie, np. fakt, ze diesle na przegladach nie przechodza przez badanie spalin, bo diagnosci boja sie ich jak ognia, tudziez to, ze przeglad w tym kraju mozna zalatwic bez problemu za flaszke, to zupelnie inny problem.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak prawdą jest że samochód po wycięciu katalizatora może nie przejść przeglądu nawet jeśli spaliny były by ok Bo diagnosta też się musi orientować czy ten samochód posiadał fabrycznie katalizator czy nie Gorzej mają osoby które dodatkowo mają w dowodzie Wpisane KAT wtedy nie ma tłumaczenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.