Skocz do zawartości

3XX z jakiej E36 pochodzi to zawieszenie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Dostałem dziasiaj w prezencie kompletne przednie zawieszenie do e36, tylko nie wiem z pod jakiego silnika zostalo ono wyjete. Czy jest jakis sposob zeby to okreslic, a moze nie ma to znaczenia??

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
wiem ze na pewno amorki sa ori bmw, jak dojrze jakies symbolelub numery to napisze i jutro najdalej pojutrze postaram sie zrobic fotki.
Opublikowano

Ja bym powiedział że to i isa sądząc po drążku stabilizacyjnym. R6 mają chyba w którymś miejscu wygiete w duł.

 

Różnica między zawieszeniem od R6 a o R4 jest taka ze silniki r6 sa znacznie ciezsze i te sprezymy i amortzatory musze być tak skonstruowane zyby auto stało tak samo wysoko jak auto z silnikiem r4. Jak byś wstawił zawieszenie z r4 do r6 miał bys obnizone auto. Taka różnica,

 

Co do zawieszenie to zdaje mi się ze taak jak napisałem na początku

Opublikowano
tak. ja u siebie mam tarcze niewentylowane. To zawieszenie dostałem w prezencie wiec szkoda było odmówic, (a prawdopodobnie dostane jeszcze tylne) osoba która mi to dawała powiedziała ze to i tutaj cytat "to od takiej TROJKI jak Twoja" a jak zapytałem z pod jakiego silnika było to wyjete to niestety odpowiedzi nie dostałem . Odnośnie tarcz to jakbym chciał je przełożyc do siebie to dało by rade?? i pytanie jeszcze odnosnie amortyzatorow... czy jest mozliwosc sprawdzenia wymontowanych amortyzatorów konkretnie tych ze zdjec??
Opublikowano

co do amorków to ci nie podpowiem ale jak chcesz zamontować tarcze wentylkowane to żaden problem. Tylko musisz też zmienić zaciski hamulcowe bo tarcza wentylowana jest szersza. Ja dostaniesz tylne zawieszenie i będziesz chciał pfzełożyć z bębnów na tarcze to całe wahacze musisz przekładać bo linka ręcznego ma inne doprowadzenie do piasty.

 

Odkrecasz cały wachacz i wywalasz go w linką ręcznego później wkładasz nowy i doprowadzasz linki w kołniez w karoseri do rączki recznego wewnatrz. Prosta robota.

Opublikowano

Jezeli most był na małej głowie to tak. A jeżeli nie to nie powiem bo nie wiem ale raczej by nie pasowały.

Chyba że chcesz zostawić swoje i zmienic tylko wachacze to żaden problem. możesz śmiało przekładać. Wielowypust na przegubie jest taki sam. Tylko nie rozpinaj linek tylko odkręć je od dzwigni hamulca w środku w kabinie i zmieniasz cały wahacz z linkami.

 

Polecam na początek spsiukać dolną śróbę z dolnego wachacza takiego długiego. Ją odkręcasz tylko samą nakrędkę śróba jest do wybicia. I tak samo popsiukac trzy sróby za progiem te kóre trzemają ten wahacz który bedzie wymieniany.

Opublikowano
dzieki za podpowiedzi. jak bede zabierał sie do pracy to bede jeszcze sie dopytywał.. Głownie chodziło mi o amorki czy nadaja sie do mojej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.