Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

koledzy mam takie pytanko co do mojej e30 po nocy lub po dłuższym postoju ciężko pali. tzn musi pokręcić około 3-4sekud i odpala normalnie tak jest za każdym razem jak ja pale rano jak ja zgaszę i po chwili zapale to jest Oki, cyk i odpala normalnie. na co koledzy obstawiacie?kopułka, palec, przewody nowe świec tylko nie zmieniałem bo niedawno były wymieniane i są w dobrym stanie. pompka paliwa morze tracić ciśnienie?wspomnie jeszcze ze po włączeniu zapłonu pompka paliwa nie dobija ciśnienia jak to jest w innych samochodach czasem,czy to normalne?

dzięki za info i pomoc

Opublikowano

Witam

 

Z pompką paliwa objaw jest normalny. Dla pewności możesz zmienić przekaźnik. Jeśli auto kiepsko odpala na zimnym, to może być czujnik temperatury do wymiany i tak jest najczęściej. Jeśli auto ma gazolinę, to może też być tak, że jest zalane gazem i dlatego wymaga chwilę dłuższego kręcenia, ale wtedy nie byłoby tego problemu rano...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
co do czujnika temperatury tez zmieniłem:) kurcze gnębi mnie ta pompka bo to jakiś zamiennik harta jest ciśnienie niby jest dobre o ile pamiętam to coś koo 3 barów. a tak wo gule jakie ciśnienie paliwa powinno być? silnik posiada lpg od niedawna ale jak chodził bez to praktycznie za każdym razem musiał pokręcić 3-4 obroty i dopiero odpalał wspomnę jeszcze ze wcześniejszy silnik palił lepiej morze wina listwy z wtryskami? albo przeplywki... nie wiem chyba zostaje mi metoda prób i błędów czyli ze starego silnika podkładać po kolej czujniki itp...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A może po prostu silnik jak już pewien przebieg to nie pali tak jak trzeba, U mnie jest taka sytuacja że raz pali od kopa, a raz musi sekundę pomyśleć. Nie ma znaczenie temperatura otoczenia, pora, itp. Po prostu tak ma. I do puki nie trzeba kręcić pół godziny to się nie martwie. Na wiosnę zamierzam zrobić mały remont silnika (pierścienie, popychacze, dzwigienki i pastyli od p.z Aleksnandrowa, planowanie głowicy) to może się mu poprawi. Ale czas pokaże. A wymieniłeś filtr paliwa?? Może tu leży przyczyna?
Opublikowano
wymieniałem wszystkie filtry.... a co do kompresji jak kupowałem silnik to był z całym osprzętem i wziolem akumulator i przewody i mierzyłem u gościa kompresje i była moim zdaniem super na jednym było 13 barów na kolejnych trzech tak miedzy 12 a 13 barów wiec nie najgorzej... silnik był zadbany po wymianie oleju bo był czysty i rozrządu nie zarzygany i miska nie popękaną.zalałem go castrolem polówkom wiec powinno być Oki zmieniałem tez popychacze na moje z mojego starego silnika bo były nowe i tez pod deklem było czysto nie było jakiegoś nagaru czarnego. ale z ciekawości zdjolem małą miskę i na korbach były porobione kropeczki jakimś punktakiem wiec już jakiś remont ten silnik miał na pewno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.