Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a moze przepalona zarowka w tylnym kloszu.. Panowie, zaraz kolega caly silnik wymieni ze wszystkimi mozliwymi czujnikami. radze podlacz sie pod INPE jak masz do niej dostep albo jedz do jakiegos dobrego komputerowca za 50zl ogarnie Ci temat, jesli nawet nie znajdzie problemu to na pewno wykluczy problemy z tymi wszystkimi wspomnianymi czujnikami..
Opublikowano

Czytaj uważnie. Przecież kolega napisał ,że był podłączany i wyszedł czujnik temperatury.

Czujnik wymienił i nadal jest błąd czujnika.

Więc w pierwszej kolejności trzeba zrobić z tym porządek.

Problem zaczyna się na czujniku (może wadliwy?),dalej instalacja idąca do niego,a następny jest już sterownik.

Opublikowano

Mam Taki sam problem . Odpalam po nocy nie łapie za pierwszym razem muszę kilka razy odpalać silnik i trzyma go na gazie żeby nie zgasł jak załapie temperaturę jest OK . Ale ma takie dziwne troszkę nierówne wolne obroty i zdarza się mu falować obrotami . Części jakie odpadają bo wymieniłem to cały kolektor , czujniki temp , I poproszę zdjęcie całego dolotu od przepustnicy do obudowy filtra do silnika 1.6 ( nie wiem czy mam kompletny) .

Silnik korowy w wersji 1.6i da się rozebrać i wyczyścić .I przepływomierz tak samo :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie odpala na zimno. Może byćczujnik temp. do kompa. NIerówne obroty? Sprawdź szczelność dolotu, wyczyść silnik korkowy i przepustnice. Spradź czydziała sonda.
Opublikowano
Mam Taki sam problem . Odpalam po nocy nie łapie za pierwszym razem muszę kilka razy odpalać silnik i trzyma go na gazie żeby nie zgasł jak załapie temperaturę jest OK . Ale ma takie dziwne troszkę nierówne wolne obroty i zdarza się mu falować obrotami . Części jakie odpadają bo wymieniłem to cały kolektor , czujniki temp , I poproszę zdjęcie całego dolotu od przepustnicy do obudowy filtra do silnika 1.6 ( nie wiem czy mam kompletny) .

Silnik korowy w wersji 1.6i da się rozebrać i wyczyścić .I przepływomierz tak samo :D

 

Falowanie obrotów może powodować zawór ciśnienia paliwa czyli jest za małe ciśnienie paliwa, ewentualnie pompa paliwa ma za niskie ciśnienie paliwa, w drugą strone też są takie objawy czyli jeśli jest za duże ciśnienie paliwa.

Opublikowano
Nic z tych rzeczy porostu jak poprzedni właściciel malował błotniki nie zakrył całej komory silnika i były pomalowane styki od przepływomierza na czerwono i prąd do końca nie dochodził . Z jednej strony dobrze ze kopiłem samochód od dziadka z drugiej nie . Wymienił połowę silnika i dalej nie równo pracował silnik i sprzedał za 2400 autko warte z 5 tyś . Z ciśnieniem paliwa to nie miało nic wspólnego bo na gazie tak samo było .Dzięki za rade . Wesołych świąt :8)
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

auto podpięte pod kompa

po nocy stania na kompie pokazywało 35 stopni , mechanik wymienił czujnik temperatury wody

niestety probem nie ustał

po podpięcu pod kompa nadal pokazuje 35 :mad2:

Opublikowano
auto podpięte pod kompa

po nocy stania na kompie pokazywało 35 stopni , mechanik wymienił czujnik temperatury wody

niestety probem nie ustał

po podpięcu pod kompa nadal pokazuje 35 :mad2:

 

Może mechanik wymienił czujnik nie ten co trzeba, czyli od deski rozdzielczej?

Jakiego kolory był ten stary czujnik ?

Opublikowano
auto podpięte pod kompa

po nocy stania na kompie pokazywało 35 stopni , mechanik wymienił czujnik temperatury wody

niestety probem nie ustał

po podpięcu pod kompa nadal pokazuje 35 :mad2:

 

Może mechanik wymienił czujnik nie ten co trzeba, czyli od deski rozdzielczej?

Jakiego kolory był ten stary czujnik ?

 

 

wymienił niebieski

Opublikowano

Czarny jest od komputera.

Niebieski od deski rozdzielczej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.