Skocz do zawartości

LUDZIE POMOCY, JUŻ NIE MAM SIŁY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posiadam samochód BMW E36 318 IS 93r. Samochód jak jest zimny odpala wmiare i obroty ma tak na 800 obr/min. Jak dotkne tylko gaz i puszcze to obroty zaczynają falować, nawet do tego stopnia że dużo nie brakuje aby zgasł. Jak pochodzi ok 5 min to ten obiaw ustępuje, ale za to jak się zozgrzeje to nie moge jej odpalić, muszę dodać lekko gazu to odpala. Drugi bardzo wk.....ący obiaw to żę gdy stane np. na światłach to obroty podnoszą mu się same do około 1200 obr/min. Mam założony sekwencyjny wtrysk gazu. Powyższe obiawy występują na Pb i LPG. Świece, przewody WN, czujnik położenia przepustnicy(TPS), regulator biegu jałowego (silnik krokowy) zostały wymienione na nowe fabrycznie i nic. POMOCY, co to może być. P.S. Zauważyłem, że sonda lambda jest delikatnie wgnieciona, czy to może mieć z tym związek ?
Opublikowano

Witam

No to jeszcze pompa paliwa i filtr oraz uszczelka pod kolektyorem ssacym

pozdrawiam.I jeszcz uszczelka pod pokrywe zaworow oraz korek.

Regulator cisnienia wtryskiwaczy.

Opublikowano
Uszkodzenie mechaniczne na sondzie w postaci wgniecenia może świadczyć o tym ze sonda oberwała, więc na wskutek tego mogła się uszkodzic. Objawy uszkodzonej sondy są różne, a Twój jest jednym z nich.
Opublikowano

nie wiem czy pomogę bo mogę się mylić ale u mnie podobne objawy ustąpiły po wymianie przepływomierza powietrza (przynajmniej tak powiedzieli w serwisie że to urządzenie się tak nazywa :roll2: ) ale w serwisie jak to w serwisie.....mogli powiedzieć wszystko, heheh

 

pozdr. Y

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.