Skocz do zawartości

735i E65 2002r. PYTANIE O OBROTY ...


320SI

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Witam właścicieli e65 z silnikiem benzynowym V8, mam do Was ważne pytanko, mogę kupić 735i 2002r z prawdziwym przebiegiem 103tys.km od pierwszego właściciela w niemczech, auto jest śliczne ale jedno co mnie zastanowiło to że na postoju przy biegu jałowym kiedy dodam gazu w okolice 5-6tys obr/min i wskazówka samoczynnie opada to nie robi tego od razu w okolice wolnych obrotów tylko najpierw w okolice 3tys. następnie w okolice 2tys. i dopiero na jakieś 700obr/min, czy to normalne zachowanie w tych motorach czy coś jest nie TAK ?! Pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
To nie jest normalne zachowanie tego silnika. Dość często można zaobserwować w tych silnikach "wachnięcia" obrotów biegu jałowego, ale podczas przegazówki powinien zejść bez przystanków do zakresu obrotów biegu jałowego. Bez podpięcia do komputera to wróżenie z fusów... Auta sprzed marca 2003 roku miały dość częste problemy z elektroniką, na Twoim miejscu szukałbym tych po upgrade elektroniki - są mniej zawodne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jasny gwint... Dziękuję za odpowiedź, na wolnych obrotach pracuje pięknie bez najmniejszych wachnięć ale kiedy schodzi z dużych obrotów to już regularnie zawsze dwa razy ją wachnie... Proszę Cie jeśli możesz podpowiedz mi na co tak absolutnie szczególnie muszę zwrócić uwagę, co może mnie puścić z torbami jeśli wdepnę ? Dziękuję !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Kupowanie e65 bez komputera z dobrym interfejsem diagnostycznym to proszenie się o guza. "Na oko" auto może być zdrowe, a po przyjeździe do PL :duh: Generalnie powinieneś zwracać uwagę na to samo co przy każdym innym samochodzie plus tak jak wspomniałem test za pomocą kompa, który być może pozwoli wykryć jakieś ukryte niedoskonałości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Auto kupiłem, zero błędów przy silniku i osprzęcie, kilka błędów modułów komfortu, wykasowane nie wróciły, oby tak pozostało, VOSHON dzięki za odpowiedzi :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobną akcję w mojej 735 z 2001 - auto ma potwierdzony przebieg 130k km i silnik pracuje bez zazutu zarowno w trakcie jazdy jak i podczas pracy na wolnych. Jednak po tzw. przegazówce nie wraca płynnie na swoje 500-600rpm tylko z jednym lub dwoma przystankami. Po podpieciu do kompta zero bledow.

 

Jak sprawa sie potoczyla u ciebie? kupiles ten egzemplarz, ktory opisywales na poczatku threada? jak poradziles sobie z tymi obrotami?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja mam podobną akcję w mojej 735 z 2001 - auto ma potwierdzony przebieg 130k km i silnik pracuje bez zazutu zarowno w trakcie jazdy jak i podczas pracy na wolnych. Jednak po tzw. przegazówce nie wraca płynnie na swoje 500-600rpm tylko z jednym lub dwoma przystankami. Po podpieciu do kompta zero bledow.

 

Jak sprawa sie potoczyla u ciebie? kupiles ten egzemplarz, ktory opisywales na poczatku threada? jak poradziles sobie z tymi obrotami?

pozdro

Tak, kupiłem ten egzemplarz o który pytałem przy założeniu wątku, podmieniłem przepływomierz bo miałem taką możliwość ale to nic nie dało, po sprawdzeniu na kompie że jest zero błędów dałem sobie z tym tematem spokój, wmówiłem sobie że tak ma być :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

tak jak kolega autor postu powyżej, też mam 735 z 2001. Wg mnie motor chodzi głatako i dobrze ale z wysokich obrotów schodzi w 2 fazach - tak jakby na chwile strzaleczka zatrzymywala sie na 2000rpm i dopiero po sekundzie opadala na 500rpm, na których pracuje bez zająkniecia. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po podłączeniu do każdego kompa jak i w każdym serwisie nic nie da bo te silniki schodzą z obrotów w ten sposób!

Tak one działają i nic tego nie zmieni - również upgrade softu - tak działa Valvetronic w V8 z silnikiem 3600 cm3

Jeżeli w silniku nie ma błędów i parametry bieżące trzymają normy to nie polecam grzebać w tych wozach.

Oczywiście dementuje pogląd,że elektronika w modelach przed 2003 działa gorzej .Mam pod swoją "opieką" kilka E65 i nie sprawiają większych problemów. Natomiast miałem kontakt z egzemplarzem z 2006r ,który był tak zgrzebany ,że 2 tygodnie zajęło ustalanie co jest grane :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.