Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam właścicieli e65 z silnikiem benzynowym V8, mam do Was ważne pytanko, mogę kupić 735i 2002r z prawdziwym przebiegiem 103tys.km od pierwszego właściciela w niemczech, auto jest śliczne ale jedno co mnie zastanowiło to że na postoju przy biegu jałowym kiedy dodam gazu w okolice 5-6tys obr/min i wskazówka samoczynnie opada to nie robi tego od razu w okolice wolnych obrotów tylko najpierw w okolice 3tys. następnie w okolice 2tys. i dopiero na jakieś 700obr/min, czy to normalne zachowanie w tych motorach czy coś jest nie TAK ?! Pzdr.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
To nie jest normalne zachowanie tego silnika. Dość często można zaobserwować w tych silnikach "wachnięcia" obrotów biegu jałowego, ale podczas przegazówki powinien zejść bez przystanków do zakresu obrotów biegu jałowego. Bez podpięcia do komputera to wróżenie z fusów... Auta sprzed marca 2003 roku miały dość częste problemy z elektroniką, na Twoim miejscu szukałbym tych po upgrade elektroniki - są mniej zawodne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jasny gwint... Dziękuję za odpowiedź, na wolnych obrotach pracuje pięknie bez najmniejszych wachnięć ale kiedy schodzi z dużych obrotów to już regularnie zawsze dwa razy ją wachnie... Proszę Cie jeśli możesz podpowiedz mi na co tak absolutnie szczególnie muszę zwrócić uwagę, co może mnie puścić z torbami jeśli wdepnę ? Dziękuję !
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Kupowanie e65 bez komputera z dobrym interfejsem diagnostycznym to proszenie się o guza. "Na oko" auto może być zdrowe, a po przyjeździe do PL :duh: Generalnie powinieneś zwracać uwagę na to samo co przy każdym innym samochodzie plus tak jak wspomniałem test za pomocą kompa, który być może pozwoli wykryć jakieś ukryte niedoskonałości.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto kupiłem, zero błędów przy silniku i osprzęcie, kilka błędów modułów komfortu, wykasowane nie wróciły, oby tak pozostało, VOSHON dzięki za odpowiedzi :cool2:
Opublikowano

Ja mam podobną akcję w mojej 735 z 2001 - auto ma potwierdzony przebieg 130k km i silnik pracuje bez zazutu zarowno w trakcie jazdy jak i podczas pracy na wolnych. Jednak po tzw. przegazówce nie wraca płynnie na swoje 500-600rpm tylko z jednym lub dwoma przystankami. Po podpieciu do kompta zero bledow.

 

Jak sprawa sie potoczyla u ciebie? kupiles ten egzemplarz, ktory opisywales na poczatku threada? jak poradziles sobie z tymi obrotami?

pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam podobną akcję w mojej 735 z 2001 - auto ma potwierdzony przebieg 130k km i silnik pracuje bez zazutu zarowno w trakcie jazdy jak i podczas pracy na wolnych. Jednak po tzw. przegazówce nie wraca płynnie na swoje 500-600rpm tylko z jednym lub dwoma przystankami. Po podpieciu do kompta zero bledow.

 

Jak sprawa sie potoczyla u ciebie? kupiles ten egzemplarz, ktory opisywales na poczatku threada? jak poradziles sobie z tymi obrotami?

pozdro

Tak, kupiłem ten egzemplarz o który pytałem przy założeniu wątku, podmieniłem przepływomierz bo miałem taką możliwość ale to nic nie dało, po sprawdzeniu na kompie że jest zero błędów dałem sobie z tym tematem spokój, wmówiłem sobie że tak ma być :mrgreen:

Opublikowano
No właśnie. Ja też tak myślę, że ten typ tak ma. U mnie motor pracuje bez zająknięcia itd itp a na kompie nie pokazuje bledu wiec wydaje sie ze jest OK.
Opublikowano

Witam,

tak jak kolega autor postu powyżej, też mam 735 z 2001. Wg mnie motor chodzi głatako i dobrze ale z wysokich obrotów schodzi w 2 fazach - tak jakby na chwile strzaleczka zatrzymywala sie na 2000rpm i dopiero po sekundzie opadala na 500rpm, na których pracuje bez zająkniecia. pzdr

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po podłączeniu do każdego kompa jak i w każdym serwisie nic nie da bo te silniki schodzą z obrotów w ten sposób!

Tak one działają i nic tego nie zmieni - również upgrade softu - tak działa Valvetronic w V8 z silnikiem 3600 cm3

Jeżeli w silniku nie ma błędów i parametry bieżące trzymają normy to nie polecam grzebać w tych wozach.

Oczywiście dementuje pogląd,że elektronika w modelach przed 2003 działa gorzej .Mam pod swoją "opieką" kilka E65 i nie sprawiają większych problemów. Natomiast miałem kontakt z egzemplarzem z 2006r ,który był tak zgrzebany ,że 2 tygodnie zajęło ustalanie co jest grane :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.