Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam takie pytanie, czy w termostacie da się wymienić sam wkład, ceny są strasznie duże całości od 200-370 zł, masakra. Używanego nie ma co wkładać pewnie? Ma ktoś jakieś info jak go wymienić ? Z góry dzięki za odp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej nie kupisz samego wkładu do E46 bo są tylko w całości ale bardzo często łamią sie plastikowe łapki w samej obudowie które trzymają termostat i może sie okazać że u ciebie własnie to sie zepsuło.
Opublikowano
u mnie cały czas jest otwarty i bardzo wolno się nagrzewa silnik, to jest powodem wymiany. A na używany nie ma co się pchać no nie ?
Opublikowano
Ja nie wiem w jakich sklepach sprawdzasz cene ale z tymi kosmicznymi cenami to przesadzasz. Sam kupowalem termostat glowny w serwisie bmw i placilem 160 zl.
Opublikowano
Ja bym nie ryzykował z używanym, na allegro masz troche tansze http://moto.allegro.pl/termostat-bmw-3-e46-320d-5-e39-520d-niemiecki-febi-i1346926225.html

Po co kupować trochę taniej, skoro w serwisie kosztuje nowy za 160 złotych, chyba że kolega ma do ASO bardzo daleko to się opłaca kupić na allegro.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Podzwoniłem po sklepach i znalazłem za 163 zł na jutro rano, więc allegro się nie opłaca firma tego zamówionego to BEHR więc ok, a jak się do tego dobrać ? trzeba cały płyn spuszczać ? Przeraża mnie wizja odpowietrzania tego układu. Podpowie ktoś co i jak??

 

P.S. A ceny które podałem to naprawdę w dwóch pierwszych sklepach mi takie podali :shock:

Opublikowano
BEHR to firma ktora produkuje termostat na pierwszy montaz w bmw. Wiec prawie oryginał. Co do wymiany to sciagasz oslone silnika, spuszczasz plyn sciagasz tunel miedzy chlodnica a wisko, pozniej wisko, chlodniczke agr, zakladasz torx odkrecasz stary termostat i wymieniasz. Co do odpowietrzania odkrecasz wszystkie odpowietrzniki zalewasz plyn i jak bedzie lecialo to pokolei zakrecasz zaczynajac od najnizszego punktu. Nastepnie odpalasz auto odkrecasz odpowietrznik w najwyzszym punkcie i czekasz az zacznie leciec plyn. jak auto sie zagrzeje odkrecasz raz jeszcze do sprawdzenia.
Opublikowano
BEHR to firma ktora produkuje termostat na pierwszy montaz w bmw. Wiec prawie oryginał. Co do wymiany to sciagasz oslone silnika, spuszczasz plyn sciagasz tunel miedzy chlodnica a wisko, pozniej wisko, chlodniczke agr, zakladasz torx odkrecasz stary termostat i wymieniasz. Co do odpowietrzania odkrecasz wszystkie odpowietrzniki zalewasz plyn i jak bedzie lecialo to pokolei zakrecasz zaczynajac od najnizszego punktu. Nastepnie odpalasz auto odkrecasz odpowietrznik w najwyzszym punkcie i czekasz az zacznie leciec plyn. jak auto sie zagrzeje odkrecasz raz jeszcze do sprawdzenia.

 

 

To nie jest tak źle ;) zobaczymy jak w praniu. A w którym miejscu odkręcić żeby spuścić płyn? Dolny wąż przy chłodnicy?

Opublikowano
w którym miejscu odkręcić żeby spuścić płyn? Dolny wąż przy chłodnicy?

Z prawej strony pod chłodnicą jest niebieski/zielony plastikowy korek spustowym... oczywiście patrząc od strony maski.

Opublikowano

Witam

Ja ostatnio wymieniałem termostat i kupiłem go w serwisie , zapłaciłem za niego 190 zł za orginal wiec nie szukaj po sklepach tylko jedz na serwis maja taniej jak w sklepie!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.