Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

 

Swoją E60 kupiłem z jednym małym defektem zewnętrznym który mnie coraz bardziej denerwuje i coraz bardziej szpeci auto.. :mad2:

 

Mianowicie chodzi o odpadający ten czarny matowy lakier który jest na obudowie lusterek (lewego i prawego) na jednym lakier zaczyna pęcznieć nawet już na tym trójkącie który mocuje lusterko do drzwi..

z tego co zauważyłem to w kilku ogłoszeniach e60tek na allegro niektórych egzemplarzy z 2003-2004 tez to cholerstwo chwyciło :?

 

Ma ktoś jakiś patent na naprawę/malowanie tego?

 

A może ktoś wie jaki tam jest kod/symbol lakieru??

bo zapewne musi być taki sam jak na tych listewkach które są pomiędzy bocznymi szybami :?:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

z tego co widzę/widziałem na ulicach/parkingach korozja czy też utlenianie się elementu o którym mówisz to częsty przypadek.

odstaw do lakiernika i po problemie :) sam przerabiałem ten temat i za jedno lusterko policzył mi 30 PLN :) a jeśli chodzi o kolor - powiedział że to standard czarny mat :)

osobiście nie widzę różnicy i jestem happy :)

Pozdrawiam

Opublikowano

czyli mowa o elemencie plastikowym?

Dobrze rozumiem ?

Jeżeli tak to , by pomalować go bazą to najpierw należy podkład użyć .Ma tak jakby powiązać lakier z plastikiem.

Opublikowano

nie chodzi o plastikową obudowę, lecz o ten czarny trójkącik z całą resztą, ale bez plastikowej obudowy :)

tj chyba aluminium, bo plastik przecież się nie utlenia ani nie koroduje :)

Opublikowano
nie chodzi o plastikową obudowę, lecz o ten czarny trójkącik z całą resztą, ale bez plastikowej obudowy :)

tj chyba aluminium, bo plastik przecież się nie utlenia ani nie koroduje :)

no zgadza się. Zmyliło mnie to i owo, bo np parapety aut - składają się z aluminium zalanym gumą i tu dzieje się różnie . Wygląda to po jakimś czasie tak jak rdza gdyż utlenia się aluminium a guma się odkształca . To na moje usprawiedliwienie ;)

No jeżeli to jest element metalowy a jak lakier odprysł to oznacza że nie dostatecznie dobrze była oczyszczona powierzchnia przed malowaniem. Lub gdy mieliśmy już do czynienia z " rudą " , to podobnie , należy się jej pozbyć do zera. Co jest trudne.Dobrze odtłuścić ,najlepiej umyć wodą z mydłem-ludwik itp. później czysta benzyna i dopiero zabezpieczenie , podkład , baza ,kler . No nie ma siły jak się przyłożysz , to szybko się nie powtórzy.

inne wyjście ..oddać do lakiernika. = kasa wydana , brak satysfakcji. ;)

Opublikowano

Dodam jeszcze że nie mam BMW. Kurcze i nie za bardzo pamiętam jak tam jest przy tym lusterku. Te modele,BMW które miałem to wcześniejsze ... To też na moje usprawiedliwienie napisałem. za tę wpadkę :)

ps.nie mogę się doczekać aż wrócę do tej marki :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.