Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, mam bmw 525tds e39 1998r. Jesienią zapchał sie liśćmi otwór odprowadzający wode spod maski i serwo stało w wodzie- efekt-po opadach deszczu znikały hamulce, przeczyściłem ten otwór i wszystko wrócilo do normy, az do czasu ostatnich mrozów, kiedy serwo zamarzło, pojechałem do mechanika i odmrażał je opalarką, poźniej dolał trochę denaturatu do przewodu podciśnieniowego i było ok, minęły dwa dni, przy pierwszym wciśnieciu hamulec zadziała, hamuję za dwie sekundy kolejny raz i pedał jest twardy, wciskam go z całej siły i bardzo delikatnie hamuje, czasem w ogóle jest twardy, jeśli ktos z was ma jakies pomysły o co kaman będę wdzieczny za wszystkie odpowiedzi.Piotrek. :search:
Opublikowano
Serwo naprawia się w jeden sposób - przez wymianę. Na forum jest już sporo na ten temat... :search:
Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Niestety w układzie masz już wodę i jej obecność będzie powodowała/powoduje korozję układu hamulcowego/serwa. Niestety raczej będziesz musiał zmienić serwo na inne. Chyba, że byś je rozbebeszył ile się da i przeczyścił/osuszył ale to pomoże raczej na krótko bo korozja będzie postępowała i niszczyła serwo. Kup jakąś używkę i podmień - chyba najszybsze, najpewniejsze i najmniej kosztowne rozwiązanie.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.