Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem, chce przesłapować silnik w swoim E30, auto jest używane tylko w KJS, mam teraz 2.5i, a chciałbym mieć 1.8 is, chodzi o przedział klasowy dlatego zamiana na mniejszy, no i teraz zaczyna się mój problem. Czy ktoś zna różnice między silnikami M40, M42 i M44? Chodzi mi o to który trwalszy, mocniejszy to wiem ze M44, może jeden lżejszy od drugiego ;], moce są te same, od razu mówie że najbardziej mi zależy na tym żeby kręcił się jak najwyżej i miał większy moment obrotowy, a moż któryś jest podatniejszy na przeróbki? Silnik musi być pojemności do 2000 cm3.

 

Dziękuję za każda odpowiedź.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O silinikach do kjs jest na tym forum też opisane sporo. Najlepiej m42, były fabrycznie w e30 i nei ma problemu z instalacją elektryczną itp. M44 to już trochę więcej roboty z elektroniką ale do ogarnięcia (na forum jest kilku użytkowników tak przerobionych e30). Niby m44ma trochę więcej momentu obrotowego od m42 i lepsza charakterystyke pracy. Wytrzymałość obu jest podobna, chodź m42 maja czasami problem z łąńcuchem. M40 to odpuść po raz ze ma tylko 115km to jeszcze jest niezwykle kapryśnym silnikiem.
Opublikowano
Ok, po obejrzeniu ofert na allegro i konsulatcji z człowiekiem o złotych rękach który to wszystko zrobi zdecydowałem się na właśnie M44 B18, ale teraz mam jeszcze inne pytanie. Jaka skrzynie wsadzic? Zależy mi żeby skrzynia była krótka, tzn. że prędkość maks mnie za bardzo nie obchodzi, a zalezy mi na przyspieszeniu.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Dlaczego bierzesz slabszy silnik? M42 ma ze startu wiecej mocy pozatym regulamin paru imprez moze cie wykluczyc bo to nie jest silnik z e30 i jest niehomologowany Bierz M42B18 Co do skrzyn to obojetne roznice sa zbyt male by cos zmienily

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Przepraszam pomyliłem się :( chodziło mi o B44 M19 oczywiście. Jeżdzę w KJS i Rallysprintach, a tam nikt nie zwraca za bardzo uwagi na takie przeróbki, oczywiście jak bym wsadził V8 to myślę że by się mogli przyczepić. Poza tym czepiają się tylko tak na prawde w Mazowieckim, nie wiadomo czemu.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.