Skocz do zawartości

Dziwne zachowanie ogrzewania. Jakieś pomysły?


_RAMZES_

Rekomendowane odpowiedzi

no postępuje tak jak wyzej w poście..ale dzieją się dziwne rzeczy

jak odpale samochód na zimnym silniku i zaczyna się nagrzewać to leci ciepłe powietrze...ale z biegiem czasu w trakcie jazdy wieje coraz chłodniejsze...a przy tych temperaturach robi się malaria.

 

Macie pojęcie co może się dzieje..temp płynu 87c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem podobnie, lekko leciało ciepłe na początku, a jak silnik się rozgrzał do 90st to wiało zimne.

Podmieniłem elektrozawory i lipa....

Podmieniłem panel klimatronik i lipa....

Zdjąłem 3 węże do nagżewnicy na ścianie grodziowej i .......dmucham ,a tu [BAD].......

zapchana nagrzewnica.......

napompowałem podciśnienie pompką tłoczkową i poleciały kamienie, potem woda z octem 50/50

poszło około 5L octu z gorącą wodą, co chwilę dmuchanie w jedną w drugą, jeden kanał, drugi kanał.

Wyleciało około 2-3 łyżeczki kamieni i piasku.....

Poskręcałem , odpowietrzyłem i grzeje pięknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zgoła odwrotnie - po kilku minutach jazdy temperatura wody w chłodnicy na środeczku jak powinno być, a w kabinie zimno. Dzieje się tak tylko wtedy, kiedy startuję samochód w ujemnej temperaturze. Z dodatniej wszystko wporzo. Kiedy już natomiast woda się rozgrzeje, wyłączam na 30sec silnik i po ponownym rozruchu już wszystko działa. Dodam, że układ był odpowietrzany w warsztacie (i wymieniana chłodnica). Jakieś pomysły?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jutro oddaje auto do naprawy ogrzewania. Zobaczymy co wyjdzie... Stawiam na elektrozawory lub nagrzewnice...

 

Uszczelka pod glowica odpada..auto sie nagrzeba ale nic nie wyrzuca ze zbiorniczka. temp trzyma ok.

 

Mam pytanie jak sprawdzic temp plyny na BC..? - krok po kroku bo nie mam pojcia co tam wciskac a probowalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włoż kluczyk do stacyjki, jedną reką wciśnij prawy przycisk na zegarach i trzymaj wciśniety, drugą raką przekreć kluczyk do pozycji 1 (pozycja 2 to ta w której rozrusznik zaczyna juz krecić). Zaświecą sie kontrolki oraz pojawi sie napis "check ok". Zostaw klucz w tej pozycji i puść przycisk. Ponownie wcisnij 1 raz ten prawy przycisk, pojawią sie liczby 01 a nastepnie lewy. Pojawi sie 7 naków: 2 litery i 5 cyfr. Jest to 7 ostatnich znaków z kodu VIN auta. Dodaj te 5 liczb do siebie i zapamietaj wynik.

Nastepnie prawym przyciskiem przyciskaj aż dojdziesz do liczby 19. Wcisnij lewy przycisk, pojawi sie 01, przyciskaj lewym przyciskiem aż dojdziesz do tej wcześniej policzonej sumy tych 5 cyfr. Wlasnie odblokowales fukcje diagnostyki w komputerze auta.

temperatura płynu jest pod testem 7

2 to test zegarów (możesz sobie zobaczyć jak ci sie budzik zamyka w garażu)

jest tam jeszcze ilość paliwa w baku w litrach

średnia prędkośc

spalanie

nie pamiętam po kolei

pozdrawiam i życze miłej diagnostyki

lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

A wiec:

 

Zmienilem elektrozawory - i nic.

 

Zmienilem termostat - i nic.

 

Generalnie to moze cos tam ciut lepiej..ale za postoju pomimo nagrzania do 90`C dalej wieje letnim powietrzem...

 

- Co chyba nagrzewnica...

 

Jak sie do tego zabrac..? Sposcic plyn i zalac 50/50 wode z octem....a moze sa jakies specyfiki do odkamiania..? Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde mam to samo . Walcze juz mieśiąc

ja zamówiłem jeszcze jedne elektozawory zeby na 100% wyeliminować tą usterke, bo nie mam pewności ze tamte działały.

może to zapowietrzenie

ale z dnia na dzień to by sie nie zapchała nagrzewnica!

pisz jak coś wymyslisz bo też jestem ciekawy

lepiej jeździć godzinę jak lord niż całym miesiącem jak dziad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci tak..

 

Albo mam zapchane nagrzewnice na co osobiscie stawiam..

 

Albo mam problem z uszczelka pod glowiaca. Gadalem z specjalista od BMW i on mowi ze takie dziwne nietypowie problemy z ogrzewaniem to czesto wskazuja na uszczelke. ja tez niby sprawdzalem u siebie i wg mnie w jednym miejscu cos sioe poci za zewnatrz - minimalnie.

 

Ponoc mozna dadac specyfiku uszczelniajacego do chodnicy - kumpel tak mial i dodal i problem znikl - problem pocenia, a w zasadzie u niego wycieku.

 

U mnie jest grzania ale na wolnych obrotach to tak letnim daje a jak jade to spoko jest cieplutko. zatem stawiam za te nagrzewnice.

 

Jednak poki co 600zł poszlo w dym... :x :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.