Skocz do zawartości

m42b18 cos dziwnego przy przepustnicy:)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z okolicy pokrywy zaworów idzie odma do przepustnicy, którą lecą różne opary i gazy. W przepustnicy są podgrzewane i dopalane w komorze spalania - Ekologia, najważniejsza :norty:

Teoretycznie, jak wywalisz odmę to musisz zatkać w przepustnicy wlot po przewodzie, a przy pokrywie, odwrotnie - musi być odetkany żeby gazy (czasem olej :mrgreen: ) miały ujście.

Na temat przydatności takiego zabiegu, nie będę się wypowiadał. Każdy robi jak lubi.

Opublikowano

dzięki serdeczne

hmm odgrywając akcje w stylu "ignorować" [modedit] ekologię ja jako użytkownik odniosę jakieś korzyści?

bo tak na logikę same plusy widzę:

- silnik nie dostaje tych oparów itd...

- dostaje samo czyste powietrze, które jest chłodniejsze --> jest go więcej --> i to powinno się przełożyć w niewielkim stopniu na poprawę jego pracy?

 

no jeśli się mylę proszę sprostować:)

Opublikowano
hmm odgrywając akcje w stylu "ignorować" [modedit] ekologię ja jako użytkownik odniosę jakieś korzyści?

Naturalnie... Dołączysz do grona "ignorantów" [modedit] ekologii :mrgreen:

 

bo tak na logikę same plusy widzę:

- silnik nie dostaje tych oparów itd...

- dostaje samo czyste powietrze, które jest chłodniejsze --> jest go więcej --> i to powinno się przełożyć w niewielkim stopniu na poprawę jego pracy? no jeśli się mylę proszę sprostować:)

Plusy, to nie tylko korzyści własne. :D

Wiadomo, czym zimniejsze powietrze w mieszance tym korzystniej, ale nie popadajmy w skrajności bo niedługo będziemy wyjeżdżać autem tylko zimą. :D

Najwięcej powietrza wpada na początku wlotu. Dlatego tam jest to istotne, żeby początek skierowany był "pod wiatr" a nie np. od komory silnika.

 

Osiągi i elastyczność mądrzej jest zwiększać pojemnością i mocą silnika a nie takimi pierdołami ! :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak to wyrzuciśz to Twój is zamiast 10 spali 12, sonda może głupieć i dawkowac źle paliwo bo bedzie nieprawidłowy skłąd mieszanki. I niekoniecznie poprawi to osiągi. Komputer jest ustawiony pod jakieś parametry pracy, skład powietrza, temperaturę ilość spalin z recyrkulacji itp. . Jak coś mu odejmiesz lub zmienisz to możesz osiągnąć odwrotny efekt do zamierzonego. Tak samo jak z tanimi stożkami. Po za poprawą dzwięku a co za tym idzie subiektywne poprawienie osiągów, ale jak zajedziesz na hamownie to masz z 5konia w plecy.

A ekologia to wymysł jakiś ludzi co nie mają od tego pojęcia.

Bo co np. jest ekologicznego w hybrydach?

Opublikowano
właśnie do tego doszedłem po jakimś czasie.... :oops: a ja w zime nie jezdze.... po dzisiejszych warszawskich emocjach na semislickach 30km/h i szamanskie modly aby nagle koleiny ktorymi jade nie byly w poprzek przodu auta... :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.