Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych posiadaczy bawarek.

Jako ze mojej malej e36 stuknie juz 20 latek, popychacze juz pieknie graja i ma wybite 281tys. zamierzam wymienic jej serce.

Jak w tytule przejsc z M40 1,6 na M44 1,9. Pytania z gory logistyczno-techniczne w groncie zeczy do mechanikow, nie chce nic robic na chama

i niedaj Panie blokowac warsztatu na wiecej niz 3 dni.

1. Posiadajac kompletny swap is'a trzeba zmienic tez lapy, most, sanki i dyfer ?

2. Posiadajac komputer z is'a wystarczy go tylko podpiac i autko bd smigac ?

3. Czy reszta zeczy jaka pozostanie po M40 bd wspolpracowac z nowa jednostka ?

4. Imobilajzer :shock: ( nie dzierze elektroniki.. ) wiaze sie z nowa stacyjka i kluczykiem ?

5. Jesli bd chcial zostawic skrzynie z M40 to bd pasowac do is'a ?

6. O czym jeszcze warto pomyslec przy takiej operacji ?

 

Z gory bog zaplac za dobre rady :) Prosze nie zasmiecac tematu, postami typu kup 2,0 czy wiecej gdyz 4 gary, to 4 gary i z 2 wiecej nie wkrece nikomu ze to nadal 1,6 :P

 

 

I bym zapomnial :P mam nastepujaca sytuacje - licznik robi ze mnie wala o 23 km/h ( na liczniku mam 80 navi pokazuje 103 ;o ) ;

- jest to usterka jakiegos mechanizmu czy poprostu lepiej zainwestowac w nowy licznik ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.