Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, otoz zalozylem niedawno do swojej beemki nowa szpere 3,45 i mam maly problem tak jak z poprzednim dyfrem przy hamowaniu cos mi przyciera i jest to wlasnie dyfer najprawdopodobniej (na 100%nie sa to klocki) i slychac dziwny dzwiek . Dodam ze z dyfra zaczal leciec delikatnie olej (co to moze byc?) zalalem go castrolem 75w140 .

zalezy mi na szybkiej odpowiedzi pozdrawiam.

Opublikowano
Witam, ja przerabiałem dyfer, nawet dwa :) Jedyne oznaki jakie ja miałem, to nieszczelność simmeringu przy wałku od wału. Wymieniony przestał lać, ale zaczął wyć. Następny też wył, ale był szczelny. Trzeci jest ok. Jednakże nie wiem co miałoby w dyfrze obcierać, coś mi się wydaje, że to nie dyfer. Moje wyły przy obciążeniu w niebogłosy, różnymi częstotliwościami zależnymiu od prędkości. Jeżeli leci Ci przy fanszy od półosi to wymieniaj śmiało simmering, natomiast jak od wału, to dolewaj. Niestety od wielu mechaników słyszałem, że nie da się wymienić simmeringu od strony wału, żeby nie wył, chyba, że wymienia się razem z łożyskami i wałkiem atakującym. Zaryzykowałem i wyło. Komplet łożysk, wałek i simmering kosztował na tyle drogo, że warto było szukać dobrego dyfra używanego.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

otoz da sie wymienic sam simering od strony walu osobiscie to spraktykowalem , po wykreceniu nakretki i wyjeciu flanszy simering wychodzi bez problemu. Moze obciera ta pokrywka przeciwpylowa ktora przykrywa simering. nr.2

 

http://img220.imageshack.us/img220/7668/54869572.png

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
dziekuje za odpowiedzi. Przyciera tak cos po prostu tak jak by mozna powiedziec klocki były zuzyte. Staram sie nie jezdzic tak ale musze czasami pod koniec tyg oddam beemke do mechanika i dam znac . Pozdrawiam
Opublikowano
Witam, oczywiście, że się da, też to miałem rozebrane. Niestety będzie potem luz na tych łożyskach na wałku atakującym i będzie to wyło. Chyba, że masz nowy dyfer i ani łożyska nie są wyjechane oraz wałek atakujący nie ma wyżłobień po łożyskach.
pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.