Skocz do zawartości

3.0 diesel klepanie w po odpaleniu


pako

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Ja mam podobny objaw,po odpaleniu troche kopci i dziwnie brzeczy ale dzwiek jest slyszalny dopiero kiedy odkrece korek wlewu oleju slychac z tamtad wyrazny brzek jakby kawalek blaszki tam sie telepal.Pozniej auto nie kopci wcale nawet jak go wkrece na wyzsze obroty ale brzek nie ustaje.
m3GreenHell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągasz plastikową obudowę na silniku , podszybie , rurę na kielichach , i potem dobierasz się do kolektora , trochę jest z tym zabawy , najlepiej podjechać do kogoś kto to robił bo można coś zepsuć , tam są takie gumki na śrubach które lubią się zsuwać i może wpaść do silnika i wtedy buba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no. Proponuje zapytaj jeszcze babci i dziadka aby się upewnić. Sprawdź jeszcze ciśnienie w oponach.

 

Do mechanika żadnego nie jedź, szkoda czasu, to musi być urwana klapka. Jak nie daj znać, opiszemy Ci jak zdjąć głowicę, wyjąć tłoki i zrobić inspekcję pierścieni, czy nie są pęknięte. Jak to nie pomoże, to dalej poradzimy jak się dobrać do wału korbowego. A może coś z łańcucha rozrządu odpadło? Na pewno znajdziemy, nie ma bata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektorzy na tym forum sa bardzo pomocni niezaleznie czy ktos ma problem z cisnieniem w oponach, czy z wyborem koloru dywanikow a niektorzy tylko marudza ze sie forum zasmieca :duh: ,po to to forum jest zeby sobie doradzic.. :cool2:
m3GreenHell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no. Proponuje zapytaj jeszcze babci i dziadka aby się upewnić. Sprawdź jeszcze ciśnienie w oponach.

 

Do mechanika żadnego nie jedź, szkoda czasu, to musi być urwana klapka. Jak nie daj znać, opiszemy Ci jak zdjąć głowicę, wyjąć tłoki i zrobić inspekcję pierścieni, czy nie są pęknięte. Jak to nie pomoże, to dalej poradzimy jak się dobrać do wału korbowego. A może coś z łańcucha rozrządu odpadło? Na pewno znajdziemy, nie ma bata.

 

 

I po co to ? kolega normalnie grzecznie pyta ... :nienie: :nienie: :nienie: jak masz możliwości mam na myśli narzędzia , garaż i trochę pojęcia dasz sobie rade najlepiej robić to w 2 , jeśli nie to skocz do mechanika albo kogoś kto to już robił , jak masz jakieś pytania bij na priva ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki bardzo,chyba sprobuje u siebie w garazu ale wezme do pomocy kol.mechanika. Nie o to mi chodzi zeby wszystko robic samemu bo w tych czasach przy tej technologii sie nie da ale jezeli mozna zrobic cos samemu to czemu nie , wiem ze sa ludzie co kola pompuja u mechanika :mrgreen: Pozdro
m3GreenHell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny objaw,po odpaleniu troche kopci i dziwnie brzeczy ale dzwiek jest slyszalny dopiero kiedy odkrece korek wlewu oleju slychac z tamtad wyrazny brzek jakby kawalek blaszki tam sie telepal.Pozniej auto nie kopci wcale nawet jak go wkrece na wyzsze obroty ale brzek nie ustaje.

 

To cykanie po odkręceniu korka to norma w tych silnikach.Jak kupiłem dwa lata temu swoją bunię też mnie to cykanie przeraziło , ale gdy odkręciłem korek u znajomego w X5 i usłyszałem ten sam dżwięk uspokoiłem się . A to kopcenie to może być wina świec żarowych albo wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.