Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zwrotnica jest taka sama, więc powinny podpasować. Zastanawiam się tylko dlaczego chcesz zakładać zaciski od słabszej wersji silnikowej ?

750 posiada dwutłoczkowe zaciski pływające, które z tego co wiem są lepsze od zwykłych i dlatego montowane były w wersjach najmocniejszych, czyli 740d i 750.

Spójrz chociaż na sam wymiar tarczy, u ciebie jest 334X32, a w 735 - 316X28.

marek
Opublikowano
Hmm, w sumie dobre pytanie - zawsze byłem przekonany że 4`ro tłoczkowe Brembo będą lepsze od "pływających". Takie Brembo np. montowane są w Subaru Impreza czy Lancer EVO (nie wiem czy dokładnie takie same wymiary ale budowa napewno). Dlatego mój pomysł aby zaadoptować je do mojej 750. Ale teraz to już nie wiem :P
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
kolega marek ma racje, mialem e 38 750 teraz mam e 38 728, tez przerabialem podobne dylematy z hamulcami to ze 4 tłokowe to nie znaczy ze lepsze czyli bardziej skuteczne, w 750 wieksza srednica i grubsza tarcza co za tym idzie klocek tez hamuje wieksza powierzchnia i tłoczki pływajace, lepiej zostawic orgina bo moim zdanie te sa lepsze.pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.