Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam problem dotyczy sie moje bmw e90 2.0 d 163 km . Problem jest następujący zauważyłem ze jak latam moim bmw powyżej 200 km/h to z zbiorniczka ubywa płyn chłodzący układ , zauważyłem ze plyn jest wyrzucany pod korkiem dodam ze wymieniłem korek w zbiorniczku i termostat a jak jeżdżę normalnie czyli 120- 140 itp to jest ok czy ktoś może mi powiedzieć czy to jest normalny objaw czy raczej kwalifikuje sie to pod wymiane uszczelki pod głowicą bądź tez pękniętej głowicy . Dodam ze odkręcałem odpowietrznik w zbiorniczku wyrównawczym i nie ma tam zbyt duzego cisnienia a jak jest to chwile i potem leci juz plyn dlatego zwracam sie do użytkowników 320 D o rade pozdrawiam wszystkich
Opublikowano
tak myslalem ze cos jest nie tak tylko ciekawe co dolega bo nie chce sciagac za bardzo glowicy bo moze sie okazac ze nie potrzenbie na robie sobie kosztow
Opublikowano
Mialem kiedys identycznie w A6 2.5TDii, wszystko bylo ok do 140km/h, powyzej plyn wyciekal i silnik sie grzal. Dlugo mi to diagnozowali, skonczylo sie na uszczelce pod glowica.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
dzieki koledzy za rade jutro jeszcze pojade do speca niech spojrzy ale pewnie jest tak jak mowicie ze jest uszkodzona uszczelka pod glowica lub glowica pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego w korku masz zaworek upustowy. Jeżeli ciśnienie w układzie chłodzenia wzrasta to przez ten zaworek wylatuje płyn oraz powietrze nie dopuszczając do rozwalenia zbiorniczka lub pęknięcia któregoś z węży. Nie wiem czy tak powinno być i czy jest to objaw walniętej uszczelki pod głowicą, nie jeżdze z prędkościami 200 km/h więc ciężko mi to sprawdzić organoleptycznie...
Krzysztof
Opublikowano
kolego wiem o tym zaworku i w pierwszej kolejnosci wymienilem korek , terostsat, plyn i nic nie pomoglo wiec bede stawial na uszczelke bo nie powinno wyrzucac wody nie dlugo bede sciagal glowice i dam znac co bylo nie tak
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
witam moje przypuszczenia byly trafne co do głowicy byla krzywa zostali przegrzana dlatego auto wyrzucało plyn , operacja naprawy glowicy byla za droga wiec kupilem druga głowice i teraz jest ok :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.