Skocz do zawartości

Jak dobrze zdjąć kolektor ssący???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym sie dowiedzieć czy dalbym sobię radę w jeden dzień zdjac caly kolektor ssacy i potem go zalozyc, bo jak patrzylem to sporo rurek do niego idzie i chyba wszystkie wtryski w niego ida, (mechanik ze mnie zaden, ale szybko sie ucze z regulacja zaworow poradzilem sobie chyba na 5/6)

moze tez powiedzcie na co mam uwazac, lub czego nie odlaczac :modlitwa: ...

Chce go zdjac, zeby sprobowac odmalowac i posprawdzac czy nie lapie mi lewego powietrza gdzies pod uszczelkami i czy są ok :cool2: ...

a pod maska wyglada u mnie tak jak i w tym :8) :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=67146014

pozdrowka...

Opublikowano
Jeśli chodzi o listwę wtryskową to wyciągiesz ją razem z kolektorem (nie musisz jej demontować). Od listwy odłączasz przewody z paliwem (uwaga na ciśnienie w nich). Wszystkie przewody, które do kolektora są podłączone też trzeba zdjąć. Dobrze jest te odkręcić przepustnicę, będzie lepszy dostep do śrub trzymających kolektor. Do śrub kolektora potrzebna jest dość wąska nasadka 12, najlepiej na łamanej przedłużce. Przed wyciągnięciem kolektora z samochodu, trzeba wysunąć z niego od spodu rurę odpowietrzającą skrzyni korbowej i ją jakoś zablokować, bo jest na sprężynie. Ogólnie cała operacja nie jest bardzo skomplikowana, ale wymaga czasu i sporo cierpliwości :) W ciągu dnia powinieneś się wyrobić, powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.