Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Od niedawna jestem użytkownikiem E30stki 320i Kat. z 1988r Coupe. Auto sprowadzone z Niemczech, ogólnie zadbany środek. Jednakże borykam się z mankamentem rdzawki. Czytałem że błotniki czy progi to standard lecz zauważyłem że w bagażniku od strony kierowcy zbiera się woda w zagłębieniu. Po zdjęciu poszyć zobaczyłem taki widok jak na zdjęciu. Prawdopodobnie woda dostaje się do środka i spływa do bagażnika. Zastanawiam się jak mam zlikwidować tą rdzę czy da się jakoś zabezpieczyć aby dalej to nie postępowało i oczywiście czy element rdzewiejący to jaki istotna część. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

 

http://obrazki.elektroda.net/21_1289504160.jpg

http://obrazki.elektroda.net/20_1289504160.jpg

Opublikowano

standardowa bolączka e30 czyli gnijące wnęki kół. robota psia bo trzeba spawać jeżeli jeszcze chcesz tym polatać.

obejrzyj też progi w tamtym miejscu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja u siebie wyczyścielem to luźnie, włukno i żywica. Szybki i tani sposób niestety nie jest to fachowa pomoc. Najlepiej zrobić to na warszacie, chyba że masz gdzie robić to samemu. Ale roboty przy tym kupa.
Opublikowano
Nie do końca zrozumieliście pytanie. Dodam że borykam się z tym samym problemem i patrząc po fotce cieknie ci tą samą stroną co u mnie. Nie jest to wina wnęki bo tam dziur nie mam pozatym woda zbiera się też jak auto stoi więc źródło jest inne. Widać rdzawą stróżkę ale nie widać już jej początku bo wchodzi w niewidoczne rejony gdzieś w okolice słupka tylnego przynajmniej takie mam wrażenie. Postaram się jutro pstryknąć też fotki.
BMW forever!!!
Opublikowano

Witam,

 

W weekend zdiagnozowałem problem. Okazuje się że w nadkolu mam dziurę i podczas jazdy w deszcze lub mycia auta woda dostaje się do środka (dlatego pordzewiałe wnętrze nadkola). Sprawdziłem to podczas mycia samochodu. Niestety nieuniknione będzie wstawienie auta do blacharza:( Narazie aby zatrzymać na jakiś czas korozję kupiłem farbę hammerite, po wyschnięciu zakonserwuję bitexem. Powinno na parę miesięcy wystarczeć zwłaszcza że auto garażowane. Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podejrzewam że na łącznieu nadkola wewnetrznego z poszyciem błotnika lub jak masz mocowanie amorka u góry to miedzy tym mocowaniem a przegrodą do kabiny też może byc zgnitę. Ale raczje gnije po wypadku niż samo od siebie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może i racja, ale i mnie z prawej strony była lekko udeżona i tam jest dziur jak w naszych drogach a z lewej nie mam nic.
Opublikowano
Znalazłem jest wyżarte na łączeniu między rantem błotnika a nadkolem, ciekawe bo z prawej strony nie ma nic a lewa przyrdzewiała. Trzeba to będzie jak najszybciej zrobić bo mi się woda w czasie jazdy do bagażnika leje niepotrzebnie :)
BMW forever!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.