Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podziwiam wszystkich gniewnych , którzy podejmowali się tej pracy w garażu na przysłowiowym lewarku.

Napotykamy różne problemy po drodze- zardzewiałem końcówki starych sworzni, brak miejsca do odkrecenia sworznia wewnetrznego.

1. Podnosimy auto ( jesli mamy podnosnik to mozna zdjąc koła) lub korzystamy z kanału i unosimy auto na kobyłki

2. Demontujemy osłone silnika

3.Odkrecamy 2 sruby tulei, i sruby sworzni- moga byc zapieczone i obrucic sworzen w gniezdzie, od góry mozna pomóc sobie imbusem, jednak jak jest duzo rdzy nie bedzie trzymać.

4. wybijamy wahacz na sworzniach. czasem wyjdzie gładko czasem nie. Bez tego narzedzia nie zaczynać roboty

http://c2.wrzuta.pl/wm3873/18313032001cf6ff4cd915a8/sworznia1?

sciagacz sworzni

5. W miejsce starego montujemy nowy piękny wahacz Meyle :twisted:

6. Skrecamy, zakladamy osłone, koła i gra

U mnie lekko przestawiła sie kierownica w lewo, tak wiec ustawienie zbierznosci bedzie wymagane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.