Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam powazny problem((((. Po przejechaniu 400 km zatrzymalem sie na godzine i nie moglem juz ruszyc (530d, 2005, 150 tys przebiegu). Objawy: po odpaleniu auta po 5 sec pojawia sie niewielki dym spod maski - chyba z przodu silnika, pojawia sie smrod ja ze spalonego sprzegla, przestaje dzialac wspomaganie i wlacza sie kontrolka ladowania akumulatora, sprawdzilem ze nie kreci sie pasek ale silnik pracuje. Moglbym nawet ruszyc po wrzuceniu biegu na to wyglada. Czy ktos z Was ma jakies sugestie co to moze byc...chcialbym sie przygotowac "mentalnie" na ewentualna naprawe i wizyte jutro w warsztacie. Nie wiem czy to z tym zwiazane, ale wczesniej przy obrotach ok 2000 na 3 lub 4 biegu przy rozgrzanym silniku pojawiala sie cos w tylu "mikro dziury" w mocy i silnik na ulamek sekundy jakby przestawal ciagnac, to trwalo juz jakos z pol roku ale chyba nie jest to zwiazane ze wspomniana awaria, ale nie jestem pewien na 100 proc.

Pozdrawiam i czekam na jakis odzew

fred

Opublikowano

najprawdopodobniej koło pasowe padło, jest o tym sporo na forum - poczytaj. Jeśli chodzi o wymianę to z tego co wiem w grę wchodzi tylko oryginał a zamienniki lepiej sobie darować.

 

pozdr.

Opublikowano
Dzieki tylko ze jak odpalilem znowu to przez 30 sec pasek sie krecil i potem znow stanal....nawet przejachalem nim z 20 metrow. Jakby kolo pasowe to chyba bym nie ruszyl?
Opublikowano

Ruszysz ruszysz nawet spoko będziesz jechał do momentu kiedy ugotujesz silnik.Pasek przez koło pasowe napędza pompę wodną.

hej

Koło pasowe w ASO 1500zł plus koszt pasków, napinacze można sobie darować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.