Skocz do zawartości

vanos interpretacja bledu inpa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Od niedawna jestem posiadaczem bmw 528i 1999r [170000km}. Auto sprawuje sie normalnie , przyspiesza jednostajnie.

Problem jest w tym ze caly czas pojawia sie blad na inpa nawet po skasowaniu

 

103 control vanos end position intake camshaft

camshaft rough valve intake 129.38 grad KW

camshaft referrenz intake 129.00 grad KW

 

Poprzedni wlasciciel wymienial lozyska w wanosie [jak twierdzil bo rzezily choc prawda moze byc inna]

Moim nie profesionalnym okiem chodzi o jakies katy ustawien albo...

 

Ma ktos jakies rozwiazanie? Czy jazda z tym bledem ma niekorzystny wplyw na silnik i wieksze spalanie

prosze o wskazowki

 

pozdro

Opublikowano
podwójny VANOS nie jest zintegowany jakoś z rozrządem tak aby ten się przestawił podczas wyciągania VANOSA takie bolączki mają BMW z jednym VANOSEM, może pan jednak nie wymienił albo zrobił to ktoś niefachowo, nie skasował luzów na VANOSIE a ciężko z tym nie jest wystarczy coś płaskiego np. szyba papier ścierny i ze 2-4 godziny cierpliwości :)
Opublikowano

Brzmi zachecajaco. :D

Male pytanko do sympatycznego kolegi, poniewaz nie siedze mocno w temacie wiec od czego nalezaloby zaczac? Co konkretnie szlifowac? Rozumiem ze trzeba zdjac przykrywe vanosa.

Prosze o szczegoly. DZIEKI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.