Skocz do zawartości

NIE WKRECA SIE NA OBROTY STUKANIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM MAM PROBLEM Z BMW E39 520I, NIE MA SILY NIE WKRECA SIE NA OBROTY NA NISKICH OBROTACH PRACUJE NORMALNIE PO DODANIU GAZU ZACZYNA SIE DUSIC A JAK JUZ ZLAPIE 5TYS OBROTOW BO DO ODCIECIA NIE DA RADY ZACZYNA COS STUKAC ALE NIE W SRODKU SILNIKA BARDZIEJ Z LEWEJ STRONY W KOLEKTORZ SSACYM NIE WIEM CO JEST GRANE MOZE SILNIK UMARL CZY KOLEKTOR TYLKO CZY COS INNEGO JESZCZE NIE WIEM???????????????????????????????
Opublikowano
dzieki za odpowiedz chcialem zapytac ktora wtyczke dokladnie sprawdzic od przeplywomierza powietrza? to co sie tam dzieje to masakra, przy dodaniu gazu jakby go dusilo i glosno stuka wlsnie w tym kolektorze, wczesniej jeszcze wkrecal obroty teraz ciezko mu dojsc nawet do 5 tys. gdyby tak walilo typowo w silniku to wiadomo o co chodzi a tutaj nie wiem, gdyby ktos mial jeszcze jakies pomysly to chetnie poczytam
Opublikowano

nie od przepływki, na kolektorze ssącym masz takie jakby pudełko czarne no kurde nie sposób nie zauważyć i wtyczke

proszę bardzo

a klepanie i częste łoooooo panewki panie to nic innego jak nagminna wada silników m52 im54 czyli pompa olejowa która klepie i dalej będzie i z milion kilasów robić,

u mnie spadek macy spowodował pęknięty kat który w 2.0 jest zaraz przy kolektorze i szalał sonda bo miała błedne odczyty (ta druga)

Opublikowano

Ja mam podobny problem i winowajcą okazała się pompa paliwa (progowa). Zbyt małym ciśnieniem podaje paliwo i auto nie wkręca się na wyższe obroty

Pozdro

Opublikowano
Ja mam podobny problem i winowajcą okazała się pompa paliwa (progowa). Zbyt małym ciśnieniem podaje paliwo i auto nie wkręca się na wyższe obroty

Wszystko fajnie, ale kolega ma auto zasilane Pb... :duh:

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano
sprawdzilem wtyczke jak kolega radzil niestety nie ma zmian na obroty nie wchodzi nawet na zimnym silniku, zauwazylem tez ze po odkreceniu gornego korka oleju na wolnych obrotach silnik zaczyna nierowno pracowac
Opublikowano
Pompa progowa jest w Pb i kosztuje niezłe pieniądze więc lepiej żeby nie poszła ta pompa a w używki nie ma co się bawić bo też kosztują a ile pochodzą nikt nie wie. Cóż mogę powiedzieć sprawdzić dolot, sondy i kolektor wydechowy. U mnie to on a raczej kat pęknięty broił i sondy głupoty łapały. Efekt - muł + klepanie. Po spawaniu ok ale panowie mechanicy chyba żle dokręcili i znowu klepie przez kolektor.
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.