Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Otóż potrzebuje rady... Przegrzałem moja e30 i wywalała mi wode górą sposobem na to było przewiercenie termostatu zrobiłem na przewierconym jakies 4k ale przedwczoraj po wymianie wysprzęglika, przejechałem 1000m i pierwszy cylineder zalał się olejem... czyli uszczelka albo pękła głowica dążąc do sedna mam pytanie czy jest sens wymiany uszczelkiii ewentualnie kupna używanej głowicyy??? czy lepiej szukać nowego motoru....??
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ten silnik jest trudny do zniszczenia nawet jak ma 400 000 km ale na moje oko pęknięta jest głowica

 

na 95% blok silnika będzie w porządku - i jeśli auto miało dobry ciąg - nie jadło oleju to sama głowica wystarczy

 

swoją drogą ciekawy pomysł z tym termostatem :duh:

 

Pojedź do warsztatu który to będzie robił - naprawiał czy kogoś kto zna się lepiej od Ciebie i rozpocznij akcję

 

Dopóki nie wymontujesz nie będziesz widział - do wymiany uszczelki pod głowicą musisz i tak zdjąć głowicę

 

cały silnik m10 kupisz od 400-1000 zł + wymiana może Cię parę złoty kosztować

 

Pozdro

Opublikowano

Eh motor szlag trafił głowica na pierwszym garnku się poharatała jeden tłok dziurawy musiałem usuwać młotkiem bo coś odpadło z głowicy... dramat po silniku a bynajmnie po głowicy i generalka bankowa... I teraz pytanie nowy silnik czy kuipić głowice i zrobić generalke?? Wydaje mi się że pewniejsza by była generalka bo chociaż bym był pewny co mam pod maską a używany silnik choroba wie....

ewentualnie cmentarz... prosze o radę...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.