Skocz do zawartości

Zwariowała niunia niewidzi pedału gazu .... HELP!!


Misiak1.8

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,cześć,hello

 

Witam po uporaniu sie z problemem odpalania rano i zalewania silnika (wymiana czujnika temp ...) mam nowy problem ponieważ w drodze do szkoły np przy 70 samochód zaczyna zwalniać tak jak bym mu ściągną noge z gazu ... i dochodzi do tego że sie zatrzymuje i auto na wolnych obrotach śmiga i totalnie nie reaguje na pedał gazu i tak stoje jak ciołek ale to nic bo jak zgaśnie to już wogule cholowanie ... ale czasem sie odblokuje i jedzie normalnie jak by nigdy nic podpowiem że identyczny problem miał kumpel w e36 320i i on miał problem z pompom paliwa ale u mnie pompa jest dobra (sprawdzane) niepamiętam ile ma wydajności prosze o jakieś podpowiedzi co to może być czujnik położenia przepustnicy ? listwa wtryskowa? (wiem ze jeden wtrysk mi leje) przepływomierz?(czasem an benzynie jak mu odrazu dam do spodu to sie wogule nie pozbiera tylko tyrkocze i obroty nie rosną na gazie chodzi swietnie) prosze o pomoc i podpowiedzi z góry pięknie dziękuje kolegom.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha zapomniałem dopisać że na gazie też tak zwalnia i pzrestaje jechać a to że napisałem że chodzi idealnie na gazie to chodziło mi o to że reaguje na gaz idealnie na gazie przepraszam za zamieszanie ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ŻAŁOBA ... problem sie rozwiązał dzisiaj sam .... samochód przestał jechać ... otorzyłem maske i zobaczyłem ... wywalony płyn chłodniczy ... i zamrożony reduktor ? tak to sie chyba nazywa ... czyli wszytsko jasne uszczelka pod głowicom tylko najdziwniejsze że nie przegrzałem auta ani nic ... wskazówka pokazywała temp pośrodku naszczęście woda nie dostała sie do silnika powiedzcie co teraz robic naprawiać ? nowy silnik ? sprzedać autko ? (szkoda mi bo jest w genialnym stanie) :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po czym poznajesz że to uszczelka pod głowicą? bo parownik zamarzł? a może zamiast sprzedawać auto lepiej sprawdzić korek chłodnicy? a może reduktor jest nieszczelny i ładuje płyn do spalania? objawy prawie identyczne jak przy uszczelce.

szukaj na forum a połowę możliwości wykluczysz sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.