Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, napisałeś wcześniej, że silnik chodzi na wszystkich cylindrach na gazie, a na PB nie. Teraz piszesz, że masz ciśnienie 4 bar na jednym, wynikałoby z tego, że na gazie nie powinien chodzić. Z drugiej strony silnik M60 jeżeli nie jest z początku produkcji nie powinien mieć kłopotów z ciśnieniem przy przebiegu 220kkm. W BMW po vinie powinieneś mieć możliwość sprawdzenia, czy masz M60 z Nikasilu, czy Alusilu, tak aby mieć pewność, że to jest powodem utraty kompresji.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Witam, napisałeś wcześniej, że silnik chodzi na wszystkich cylindrach na gazie, a na PB nie. Teraz piszesz, że masz ciśnienie 4 bar na jednym, wynikałoby z tego, że na gazie nie powinien chodzić. Z drugiej strony silnik M60 jeżeli nie jest z początku produkcji nie powinien mieć kłopotów z ciśnieniem przy przebiegu 220kkm. W BMW po vinie powinieneś mieć możliwość sprawdzenia, czy masz M60 z Nikasilu, czy Alusilu, tak aby mieć pewność, że to jest powodem utraty kompresji.

Kolego Ttrol pisze to co mi mówią " fachowcy" o silniku nie ma co sie rozwodzić, bo jak padlina to nic się z tym nie zrobi. Przebieg podałem 220.000 bo taki jest na liczniku ,to nie znaczy że taki jest .To że nie chodzi równo to zapewne wina wtrysku pb , ale nie mi o tym się rozpisywać, bo się na tym nie znam .Dlatego pisze na tym forum , abyście mi pomogli i żeby mozna było zweryfikować fachowość moich fachowców . Jak sprawdzić po vinie to co mi piszecie . Silnik jest z maja 93, więc to nie jest początek produkcji . Poza tym jak możesz to napisz mi co to ma wspólnego początek czy koniec produkcji.W wikipedi jest silnik m60 v8 jako wyprodukowany w alusilu .

Opublikowano
m60b30 jest sporo,nie będziesz miał żadnych problemów z kupnem,cena za taki silnik ok 1000...1500zł,wejdź sobie na allegro,jest tam pełno ofert z całej Polski,koszt przekładki około 400zł.

Witaj , gdzie przełożą silnik za 4 stówki u mnie krzyczą 1000 zł

Opublikowano
W europie rodzaj bloku praktycznie nie ma znaczenia, ponieważ w paliwie jest niska zawartość siarki. Raczej bym obstawiał na duży przebieg (powyżej 500tyś) i/lub złe użytkowanie (marny olej, nieterminowe wymiany, przegrzanie silnika, przeciążanie na zimnym silniku itp).
Opublikowano
Witam, jeżeli masz silnik na gazie to nie ma sensu ładować w niego pieniędzy. Jedyne wyjście to silnik z Niemiec, nawet na Ebay'u jest pełno tych silników. Przy okazji mechanik go rozbierze, zobaczy stan dołu i góry, a potem jak potrzebujesz załozysz sekwencję i będzie ok. Jednakże musisz pamiętać, że koszt takich operacji razem z gazem może wynieść ładnych kilka tysięcy, a nie wiem, czy aż tak jesteś przywiązany do auta. Zawsze można kupić silnik u nas i przełożyć, ale to jest rozwiązanie, które może Cię drogo kosztować. Sam kiedysz szukałem dyfra, i po dwóch kupionych w Polsce, musiałem sprowadzić Niemiec.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Witam, jeżeli masz silnik na gazie to nie ma sensu ładować w niego pieniędzy. Jedyne wyjście to silnik z Niemiec, nawet na Ebay'u jest pełno tych silników. Przy okazji mechanik go rozbierze, zobaczy stan dołu i góry, a potem jak potrzebujesz załozysz sekwencję i będzie ok. Jednakże musisz pamiętać, że koszt takich operacji razem z gazem może wynieść ładnych kilka tysięcy, a nie wiem, czy aż tak jesteś przywiązany do auta. Zawsze można kupić silnik u nas i przełożyć, ale to jest rozwiązanie, które może Cię drogo kosztować. Sam kiedysz szukałem dyfra, i po dwóch kupionych w Polsce, musiałem sprowadzić Niemiec.

Witaj , po się ładować w dodatkowe koszty w rozbieranie i sprawdzanie ? . Chyba jak już to kupić kompletny i sprawdzić ciśnienie , błędy na kompie i tyle . Piszesz że tyle tych silników na Ebay , a ja nic nie mogę znaleźć ,może byś podesłał jakiegoś linka?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ale ja ciągle nie wiem , co jest przyczyną nie równej pracy silnika . Czy brak kompresji ma na to wpływ ? czy jednak wtrysk . Objawy opisywałem wyżej . Proszę o wypowiedzenie się w tym temacie .
Opublikowano
Witam, jeżeli brak kompresji na którymś z cylindrów, tak jak opisałeś wyżej, to ten cylinder nie pali wogóle. Oczywiście, zakładając, że kompresja jest i została tylko źle zmierzona, a wtrysk nie pracuje, to również nie ma palenia na tym cylindrze. W jednym i drugim przypadku silnik ma prawo pracować nierówno, ponieważ wypada zapłon. Nie jesteśmy w stanie przez internet sprawdzić, czy to wtrysk czy kompresja. Oddaj auto to porządnego mechanika, a on Ci diagnozę postawi. Tak jak pisałem wcześniej, jeżeli brak kompresji to cylinder nie paliłby zarówno na gazie jak i na benzynie, a napisałeś, że na gazie chodzi równo. Dlatego śmiałem powątpiewać w diagnozę kompresji przez Ciebie podaną.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Dzięki Ttrol , ale już tylu mechanikow próbowałem i kazdy mówi co innego . Brak w Warszawie znawców E32 z prawdziwego zdarzenia . Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.