Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, problem pojawił się nagle...

Zaczne od początku. Po wymianie łożyska oporowego , minął tydzień i nagle samoistnie samochód zgasł.. Odpalić nie chciał, gdy próbowałem odpalić samochód wydawał zupełnie inny dźwięk. (wyższy ton ). Mechanik się zdziwił co to mogło być, zajrzał w rozrząd , tam wszystko było cacy, pasek rozrządu napięty, nic nie spadł ani nic. Kompletnie nic nie wskazywało na uszkodzenie rozrządu. Opinia mechanika to że pasek stracił kilka ząbków (dokładnie 6) i że po prostu pasek jest stary. Moje zdanie jest takie, skoro pasek nie spadł, rozrząd się powinien kręcić.

Co mogłoby być przyczyną tego zjawiska?

Czy coś poważniejszego na rozrządzie?

Czy może jednak ten pasek zawinił?

Czy rozrządy w 1.8i są awaryjne? CHodzi mi tutaj o powikłania. Gdy przykładowo, z rozrządem coś się stanie , czy nic na kondycje silnika nie wpłynie, żadne tłoki powybijane , czy zawory...

 

z góry dziękuje za pomoc w nurtujących mnie pytaniach.

 

pozdrawiam.

Opublikowano
jeśli ząbki na pasku rozrządu się wytarły to wałki kręciły się ale nie tak jak powinny. Nie wiem jak w tym silniku ale w większości zawory odbijają się na tłokach niszcząc je a same zawory są do naprawy lub wymiany, krzywią się
Opublikowano

Wymieniłem pasek rozrzadu i pomogło.

Najwyrażniej to było przyczyną całego zamieszania.. Nawet ciszej zaczął pracowac i z inna kulturą :P aż się zdziwiłem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.