Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem że auto mi szarpało na benzynie migał czek wymieniłem 3 cewki wykasowałem błędy i auto na benzynie chodzi tak jak nalezy ale byłem na kalibracji gazu i jak chce przyspieszyc jest czasami letkie podszarpywanie czym szybciej dodaje gazu i wyzsze sa obroty, czasami miga mi chek tak jak było to na benzynie błedy wyskakują w inpa, misfire detection cyl.1 czasami cyl 2 i 3 co to może być
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

bez podłączenia do komputera gazowego mowie ze to to moze być:

za małe cisnienie na reduktorze

za małe dysze wtryskiwaczy

za uboga mieszanka

bez podania jaki masz silnik i instalacje trudo cos wiecej powiedziec

moga to byc tez swiece zapllonowe z racji wyższej liczby oktanowej gazu niz benzyny

Opublikowano
Byłem na kompie wymienił mi gazownik listwe wtryskowa gazu ze stella elpigaz na megic jeat ,problemu z chekiem nie ma ale jest nowy problem jak przełącze z gazu na bezyne auto gasnie jak odpalam to chwile go dusi dysze rozwiercone na 3,2 chyba za duże jak przyspieszam na biegu 2 i 3 to chwile brakuje mu mocy pochwili pare szarpnięć i moc wraca
Opublikowano

Problemwm gasniecia mojego auta są błedy pojawiające sie przez gaz w inpa pisze tak

Adaption add.per time bank1

regulator fator 0,83 jak je wykasuje pali na benzynie super ale jak znowu jezdze na gazie to znowu wracaja i problem powraca rok mojego bmw 2002 silnik n42 115 km instalacja elpi gaz sekwencja 4 generacja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.