Skocz do zawartości

m62 b44 4.4 GRZANIE RAZ JEST,RAZ NIE MA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich,

mam problem z ogrzewaniem w bmw e 38 M62 B44 4,4 rok 99'

silnik się zagrzeje,wskazówka od wody stanie w pionie, ustawie np 32 stopnie i [BAD], wieje zimne, ale...po przejechaniu jakiegoś odcinka ogrzewanie się pojawia, a za chwilkę znowu leci zimne... co jeszcze? czasem na krótka chwilkę wskazówka od wody wychyli się delikatnie poza PION ale to na krotka chwile , co tu jest grane? zły płyn zalany? układ zapowietrzony ?

Opublikowano
Na początek sprawdź ilość płynu. Później porządnie odpowietrz układ. Jeśli to nie pomoże to zostają wieszające się elektrozawory lub uszkodzony panel klimatronica
Opublikowano
Witam, u mnie było tak. Jak jeździłem w mieście to było ciepło, jak trasa to zimno. Okazało się, że pokruszyły się uszczelki w elektrozaworach i pozatykały przepływ. Więc jak było małe ciśnienie przy niskich obrotach to się sączyło do nagrzewnic, a jak było duże to płyn wybierał łatwiejszą drogę i się zamykał przez silnik. Natomiast, jeżeli raz jest, a drugi raz nie ma w tych samych warunkach to pozostaje rozebrać elektrozawory i wyczyścić i zmienić uszczelki. Czy klimatronik dobrze steruje, wystarczy wpiąć się miernikiem, przewody długie, a miernik w aucie i pojeździć i zobaczyć, czy włącza i wyłącza, a przede wszystkim, czy trzyma załączenie. Układ jest bardzo prosty, jeżeli czasem Ci grzeje, to nagrzewnice są ok. Rozumiem, że jak nie grzeje, to ze wszystkich otworów wentylacyjnych jest zimno.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
dokładnie tak, ze wszystkich kratek leci zimne,co lepsze...jeśli ustawie np 30 stopni i coś zacznie lecieć ciepłego powietrza to nie wydaje mi się żeby to było 30 stopni... coś tam grzeje,ale nie tak jak powinno grzać, zauważyłem też że mam delikatny wyciek płynu chłodzącego i muszę obczaić skąd puszcza,może dlatego grzanie tak szwankuje ?
Opublikowano
sprawdź przewód dojściowy do elektrozaworów powinien być gorący i dwa przewody wyjściowe z niego do kabiny też powinny być gorące , jeżeli nie są to prawdopodobnie padł ezawór główny, elektrozawory są za silnikiem przy przegrodzie do kabiny,na zimę można je wykręcić i wyjąc takie grzybki.Jeżeli obydwa przewody dojściowe do kabiny są gorące to możliwe ze masz zasyfioną nagrzewnicę która znajduje się w kabinie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.