Skocz do zawartości

problem z gazem i brak iskry 3.0i 91r automat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ostatnio kupiłem Bmw 730i Kat z 91r w automacie nie chciałem mieć gazu, bo mi strzelał pod maską i cały parownik się zamrażał jak i kable, więc odpiąłem butlę wyrzuciłem parownik i było do czasu wszystko ok aż zaczęła mi spalać 1litr paliwa na 1km i teraz podczas jazdy zgasł mi silnik i nie dość, że nie mam iskry to pompa paliwa nie działa a jak staną mi to nie mogę przełączyć ze sportu na ekonomiczną jazdę ;/ Wie ktoś, co się może dziać, bo jak nie to na części ją sprzedam, chociaż szkoda mi, bo niecały tydzień temu zrobiłem przegląd i ubezpieczyłem ;/

Opublikowano

bierz lawete i zawieź do goscia od beemek

Mi sie porobilo tak że płakałem i nie mogłem spać w nocy ziomek mi podochodził ładu chodzi...

Mam wiedze mechaniczną i znam sie dobrze ale przekonałem sie ze mimo ze ten silnik nie jest skomplikowany ja jestem na niego jeszcze za mały i za słaby teraz co ci moge powiedziec to pewnie nie wina tego ze wyjąleś gos dobrze zrobileś jak mowisz ze ci waliło to pewnie przepływka sie zwaliła już po dluzszej jeździe na benie przestala dawać dobrą dawke powietrza sprawdź pompke paliwa przez goz sie pewnie tez popsula od gozu mogły paść wtryskiwacze trzeba sprawdzać

Gos to Ku*** gas to morderca.

Ja mam w swojej 735 sekwencje no coz mniejsze zło ale i tak sieje spustoszenie w silniku nie oszukujmy sie

 

Aha nie doczytałem co do braku iskry typowe przyczyny to czujnik położenia wału drugie jeśli zapłon wypada to starte albo sciete zęby na kole wału korbowego niestety wiskozy czasem spadają w bemie. Kolejna rzecz to cewka zapłonowa palec kopułka wątpie ze by odrazu na wszystkie gary przestała dawać ale tez jest taka mozliwość kable swiece moga byc zawilgniete uszkodzone słabe masowanie itp pod kompa ją do warsztatu dobrego zrobią jak ciśnienie masz dobre blache tez to pojeździsz nie sprzedoj na czesci dołożysz kilka tysiecy i bedzie spoko :twisted:

Opublikowano
Ja nie mam już pojęcia, co może dolegać ;/ Całe okablowanie od a do z zostało sprawdzone i jest ok, co do paliwa to doszedłem i okazało się, że bezpiecznik się spalił, ale co do tego, że jak postoi z 12h bez akumulatora to odpala i jedzie a tu nagle po jakimś czasie trach i silnik padł ;/ sprawdzam i znowu iskry nie ma ;/ dzisiaj zrobiłem ponad 100km i wszystko ok aż pod blokiem znowu zgasła i iskry nie miała ;/ sprawdzałem ten palucha, cewkę zapłonową, czujniki i wszędzie wykazuje, że jest wszystko ok ;/ Zastanawiam się czy to może przypadkiem któryś z komputerów się nie zwalił albo któryś z przekaźników chociaż jak sprawdzałem to na oko nic nie widać pojadę z tym jeszcze gdzieś do elektryka i niech zobaczy a jak się okaże że i to jest ok. to ja się poddaję bo nie mam już pojęcia co to może być
Opublikowano

może tak być jedź na kompa.

Bo jak odpinasz akumulator to komputer sie resetuje coś z osprzętu silnika pewnie jest uszkodzone i go blokuje no nie wiem tak mi sie wydaje

Opublikowano

Ustawiłem się z kolesiem na sprawdzenie komputerów w samochodzie i przekaźników, ciekawe, co z tego wyjdzie.

Za tysiąca nigdy bym nie sprzedał ;P przed tym paliła na dotyk z tego, co widziałem na necie to jak bym sam na części ją pchał to od 4 do 5tys bym wyciągną za nią, ale szkoda, bo samochód cacko tyle ze od problemów nie ucieknie a trzeba będzie się z tym uporać, bo aż szkoda jak widzę, że tak stoi pod blokiem ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.