Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem: Przestał mi działać nawiew. Wcześniej działał tylko na 4 i tu akurat wiem co może być przyczyną (rezystor opornicy), natomiast teraz nie działa już w ogóle. Czasami załapie i się włączy ale dzieje się to coraz rzadziej, a poza tym działa bardzo krótko (zdarzyło się że nawiew załapał i zaczynał działać np. po wpadnięciu w dziurę). Czy przyczyna może leżeć w szczotkach silnika dmuchawy? Czy rezystor opornicy może powodować to, że nawiew nie działa w ogóle czy odpowiedzialny jest tylko za prędkości obrotowe? Dodam, że auto jest z 92r. i ma manualną klimatyzację (pokrętła).

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Witam

 

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :roll: Padający jeż daje bardzo dużo różnych objawów. Jeśli wcześniej dmuchawa chodziła Ci tylko na czwórce i nie wymieniłeś jeża, to czego się spodziewasz, że może teraz to nie jeż?? :duh: Bierz się do roboty - instrukcję znajdziesz w dziale Zrób to sam.

 

Pozdrawiam

 

p.s. dopisałem wyróżnik modelu w Twoim tytule. Proszę zwracać na to uwagę, albo będę zmuszony sięgnąć po ostrzeżenia.

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.