Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z bmw 316i silnik n42 2002r auto jak ostygnie ma problem z normalnym wejściem na obroty ,dławi się ale jak go zgasze i od pale znowu to silnik pracuje już normalnie , na ciepłym jest ok.pali na dotyk ,wymieniłem cewki polepszyło sie ale problem jest nadal .świece też,teraz przy odpaleniu miga mi chek control ,i się swieci czasami po kturyms odpaleniu gasnie ale jak od pale i jest dławienie znowu miga i sie świeci byłem na kompie i miałem błedy przerywacz cylindra 2 3,usterka szkodliwa dla katalizatora ,nie mam już pomysłów i siły do tego auta ,ciśnienie zmierzył mechanik w cylindrach na zimnym silniku i było 0,85 na drugim 0,78,na trzecim 0,88,na czwartym 10powiedział ze za małe zrobił próbe z olejem ciśnienie skoczyło na 15 ,stwierdził ze do wymiany pierscienie ,ale powiedział ze to nic nie ma do tego dławienia na zimnym,dodam że mam instalacje gazowa ,i też pojawił sie problem że auto tak jakby przygasało na lpg na wolnych obrotach ,a jak ruszam to auto szarpie przez chwile, puki nie skocza wyższe obroty na benzynie chodzi normalnie
Opublikowano

Jak to nie ma znaczenia !!!

To tak jak byś jechał bez tego cylindra, a że masz ich tylko 4 :P to silnik dławi się i wariuje.

Na zimnym bardziej może być nieszczelny a na ciepłym uszczelniać się (prawa fizyki), bo rozszerzają się elementy ruchome w cylindrze.

 

Choć wydaje mi się , że nie tam tkwi problem...

Sprawdził bym dokładnie, przewody, świece, ewentualnie cewki (jak masz, nie pamiętam), na cylindrach wykazujących błędy i na tym z niską kompresją.

Również wtryski (nie wiem jaką masz instalacje LPG).

Jak jest to zwykła z komputerem, to może emulator sondy jest źle podłączony.( check z reguły zapala się przy awariach obwodu sondy).

 

Powiedz mi jeszcze czy nie miałeś ostatnio (przed tym problemem), jakiegoś wystrzału LPG w silniku?

Opublikowano
Nie miałem problem pojawił sie chyba od kiedy w listwie wtryskowej od gazu słychac stukanie jakby jakiejs kulki,,jesli chodzi o te duszenie to wczesniej tak było ze gdy miałem benzyny powyżej pierwszekj kreski to palił czy zimny czy ciepły ale problem narastał i teraz jak jest zimny to ma problem z odpaleniem ale tez ni zawsze czasami sie zdaza ze odpali na zimnym ale czek miga i auto zaczyna sie dusić instalacje mam elpigaz
Opublikowano
dobrze sprawdze i odpisze ,a jak sprawdzić przepływke odpiąć i zobaczyć reakcje silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.