Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poniewaz watek o zakupie uzywanego od Dilera zostal zamkniety ponizej wrazenia (Warszawa)

- masa aut uzywanych (na oko z 50 sztuk - praktycznie wszystko poza X6) - wszystkie mozna sobie zobaczyc w 1 miejscu)

- super lokalizacja - kazdy moze zobaczyc - nawet w razie deszczu byl dach Centrum Partii na glowa :8)

- duzo wolnego miejsca do zaparkowania - parking przy Mysiej - 50m od imprezy

- bardzo duzo testowek - bez umawiania, czekania jazdy testowe, bez limitu kilometrow po pustych ulicach Warszawy (niedziela) - kazdy diler dal kilka aut.

- kawka, herbatka, ksiazki do rysowania dla dzieci, piekne hostesy, miejsca dla osob czekajacych na testujacych mezow

 

Przejechalem sie 320dA, poniewaz ta watek o tym modelu opisze wrazenia:

- nic nie wieje, mimo braku windshota :?: - na pewno mniej niz w lexusie 250 Cabrio czy Z4 z windshotem

- niespotykany komfort, nie sprawdzilem czy mial runflaty, ale auto bylo w Mpakiecie i po dolach przemykalo nadzwyczaj przyjemnie

- tak na prawde to ten 6-biegowy automat daje rade. Jezdzilem ostatnio F10 520dA i X640d i 8-biegowy jest the best, ale do takiego "malego" silniczka wiecej nie potrzeba.

- cudowna nawigacja - rozdzielczosc, odwzorowanie budynkow - jak w grze elektronicznej

- niestety nie mozna usiasc tak nisko jak w e90/91 czy e92 - przynajmniej wygodniej sie wsiada :D

- dzwiek Hifi - rzeczywiscie gra lepiej niz std, ale Ci co mowia ze nie warto doplacac do Hifi Prof, co teraz zwie sie HK nie maja racji :nienie:

...tak sobie mysle, ze bedzie to moje kolejne auto...obym tylko z uwagi na niemala ilosc miejsca nie jezdzic z tylu za zona (lubi prowadzic) i dzieckiem (z tylu na pewno wieje) :mad2:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Mimo nielimitowanego czasu poruszalismy sie jednak w Warszawie. Wiec nie bylo za szybko.

Mi jazda do 110-120 odpowiada - skoro przy takich predkosciach nie wieje jest ok

Powyzej 160 to i tak nie ma znaczenia - wtedy predkosc jest tak duza, ze w ogole nie wieje.

Testowalem ostatnio Z4 w ulewnej burzy - powyzej 150 nie wpadnie nawet jedna kropla do srodka :P , a przy niskich temperaturach (10-15 stopni) tylko bardzo duze predkosci ratuja przed zimnem - niby paranoja, ale rzeczywiscie tak jest - ped jest tak duzy, ze cale zimne powietrze omija kabine i nagrzewanie ogrzewa srodek miedzy szybami :)

 

O ile 320i w cabrio to porazka, to 320d daje rade. Diesel spokojnie daje sobie rade z ciezarem. W koncu to juz 380Nm z tej pojemnosci.

Jak dla mnie w roadsterze potrzebna jest duza moc dla funu.

Ale w e93, ktore jest:

- ciezkim klocem (a przy masie jak wiadomo potrzebny jest raczej moment niz moc, inaczej w tirach, traktorach bylyby benzyny)

- w ktorym sie wysoko siedzi jak na "komfortach" w E60

- daleko mu do bycia mistrzem szybkiej jazdy wokol slupkow lub na torze z uwagi na srodek ciezkosci i komfort (nawet w M-pakiecie to "ponton" przy Z4)

... to zdecydowanie potrzebny jest moment:)...no chyba, ze bulgot V8 M3 :)

Do dzis myslalem ze cabrio w D to porazka ale zmienilem zdanie.

Jedyne co jest problemem to cofanie. Wtedy przy otwartym dachu mozna zassac nosem troche "parafiny" :norty:

Beste Maschine der Welt
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poniewaz watek o zakupie uzywanego od Dilera zostal zamkniety....

Wątek jest ciągle otwarty, został zamknięty drugi o tej samej tematyce :nienie: :norty:

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.