Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Temat dotyczy modyfikacji silnika m54b30 (buda e36)

Pytania kieruję do osób które przerabiały temat, miały z tym styczność, bądź są pewni swoich wypowiedzi. (teoretyków nie potrzebuje)

Chciałbym uzyskać moc w granicach 250KM i moment ile wyda, aby wykres był w miarę płaski.

 

Modyfikacje jakie planuję wykonać, to:

 

- DOLOT

Wywalić ori puche, wstawić DOBRY stożek, odgrodzić go od silnika i np. ze zderzaka doprowadzić zimne powietrze.

 

- WYDECH

Kolektory M3 (owinięte taśmą), końcowy M3, a środek najzwyklejsza prosta rura bez katów.

Gdzieś mi wpadło w oko, że przed montażem kolektorów z M3 trzeba coś tam ogarnąć z głowicą... rozwinie ktoś temat?

Jak by ktoś może wiedział, jaką średnice wew. ma oryginalnie wydech w M3?

 

- STROJENIE

 

Czy takie modyfikacje pozwolą mi uzyskać w/w parametry?

Czy oryginalne wtryski i pompa wystarczą na dobicie do 250KM?

 

Zastanawiam się nad ITB + wtryski z M3, ale na to już raczej może być krucho z $$$.

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.