Skocz do zawartości

M54B30 - modyfikacje i tuning


Jajnik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Temat dotyczy modyfikacji silnika m54b30 (buda e36)

Pytania kieruję do osób które przerabiały temat, miały z tym styczność, bądź są pewni swoich wypowiedzi. (teoretyków nie potrzebuje)

Chciałbym uzyskać moc w granicach 250KM i moment ile wyda, aby wykres był w miarę płaski.

 

Modyfikacje jakie planuję wykonać, to:

 

- DOLOT

Wywalić ori puche, wstawić DOBRY stożek, odgrodzić go od silnika i np. ze zderzaka doprowadzić zimne powietrze.

 

- WYDECH

Kolektory M3 (owinięte taśmą), końcowy M3, a środek najzwyklejsza prosta rura bez katów.

Gdzieś mi wpadło w oko, że przed montażem kolektorów z M3 trzeba coś tam ogarnąć z głowicą... rozwinie ktoś temat?

Jak by ktoś może wiedział, jaką średnice wew. ma oryginalnie wydech w M3?

 

- STROJENIE

 

Czy takie modyfikacje pozwolą mi uzyskać w/w parametry?

Czy oryginalne wtryski i pompa wystarczą na dobicie do 250KM?

 

Zastanawiam się nad ITB + wtryski z M3, ale na to już raczej może być krucho z $$$.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.