Skocz do zawartości

Pomocy! Po wymianie uszczelki nie chce jechać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Potrzebuje pomocy/sugestii dotyczących mojego problemu z samochodem. Nie jestem mechanikiem, mimo wszystko w koncu podjalem sie wymiany uszczelki w moim m40. Rozmontowałem wszystko do bloku oznaczając wszystkie przewody elektryczne i hydrauliczne, nie wnikajac nawet do czego one sluza. Po wymianie uszczelki poskladalem wszystko spowrotem, a silnik po prostu nie odpala, choćbym go kręcił i kręcił. I teraz:

 

1. Nie zablokowałem wałów przy wyciąganiu głowicy. Czy jest możliwość, że rorząd przestawił się na tyle, że pomimo braku kolizji na zaworach samochód w ogóle nie odpala?

 

2. Pompa paliwa sika benzyną, natomiast na zwrocie nie leci nic. Czy może być to problem z 'zapowietrzeniem' wtryskiwaczy, albo ich nieprawidłowym działaniem.

 

3. Przy wpuszczaniu gazu do nabijania zapalniczek (butanu) bezpośrednio do kolektora wlotowego, silnik pracuje tak długo, jak długo dostaje paliwo z zewnątrz (nawet ładnie pracuje).

 

4. Wszystkie świece dają iskry, przynajmniej wyjęte z cylindrów, ale na podstawie obserwacji punktu 3. domyślam się, że chociaż trochę palą i w środku.

 

Kończą mi się koncepcje co dalej, nie stać mnie natomiast na mechanika. Ktoś pomoże?

Opublikowano

Posprawdzaj wszystkie wtyczki bo możliwe, że o którejś zapomniałeś.

po założeniu paska rozrządu ustawiałeś koła na znaki i zrobiłeś dwa obroty wałem korbowym żeby zobaczyć czy znaki dalej się pokrywają?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.