Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Cieknie mi olej na osłonę kolektorów wydechowych, więc uszczelka do wymiany. Wybór padnie na produkt Elringa.

1.Czy mam rację, że do silnika M52TU jest inna niż do M52?

2.Czy jest dużo kłopotu z wymianą, czy tylko odkręcanie dużej ilości śrubek? :)

3.Czy mam być przygotowany na wyciek oleju? Chcę się po prostu przygotować na ewentualność wycieku, ażeby nie upierniczyć wszystkiego pod maską, bo potem w życiu tego nie doczyszczę...

4.Tych, co już przez to przebrnęli proszę o wszelkie dodatkowe sugestie.

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano

Witam

Zobacz to:

viewtopic.php?f=72&t=128901&start=15

Powinno pomóc.

Uszczelka jest inna w M52 niż M52Tu bo pierwszy jest z pojedynczym vanosem a drugi z podwójnym.

W linku który podałem jest link do zdjęć jak to zrobić więc na pewno sobie poradzisz.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki wielkie, koledzy!

Ogarnę to sam jednak, po looknięciu na fotki stwierdzam śmiało, że nie przerasta to moich zdolności manualnych :) . Klucz dynamo mam, silikon kupię jakiś wysokotemperaturowy, nie? Gdzie dać ten silikon? Cienką warstwę, tak, żeby nie wyciekał po dociśnięciu. Odmę zamierzam wymienić na wiosnę tak bardziej profilaktycznie, bo oznak zapchanej brak. Z tego względu lepiej, żeby rurka od niej nie pękła...

Jeszcze raz dzięki za rady!

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.