Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zakupilem bmw 520 z gazem i chciałbym zwiekszyc jego moc (nie mowie o mocy 1000 hp) wystarczy 20-50 hp. Co mam zrobic
Opublikowano

Jaki motor po pierwsze? m20b20 czy m50b20?

Jeżeli masz m20b20 to możesz zastosować modyfikowane barany, przelotowy wydech, zimny dolot, zmiany w mapach paliwa, splanowac koło zamachowe, wymienic tłoki i korbowody na kute i lżejsze, przeważyć cały układ korbowy, założyc "ostry" wałek rozrządu, założyć wtryski z m30b35, wymienić pompe paliwa na wydajniejsza. - koszt koło 6 tys zł i zysk mocy koło 30KM.

Podobnie zresztą jest w przypadku m50b20...

Ewentualnie do silnika po odelżeniu i odprężeniu dołożyc turbo + IC. Koszt koło 10 tys zł wzrost mocy koło 50KM.

Tak więc najtaniej wyjdzie swap, jeśli masz m20b20 to na m20b25 a jesli m50b20 to na m50b25 bo w 5tys powinieneś się zamknąć spokojnie, i masz 170 lub 192KM.

Opublikowano
jest to silnik 24v i slyszalem cos o chipach i mapie benzyny(?)
Opublikowano
Jaki motor po pierwsze? m20b20 czy m50b20?

Jeżeli masz m20b20 to możesz zastosować modyfikowane barany, przelotowy wydech, zimny dolot, zmiany w mapach paliwa, splanowac koło zamachowe, wymienic tłoki i korbowody na kute i lżejsze, przeważyć cały układ korbowy, założyc "ostry" wałek rozrządu, założyć wtryski z m30b35, wymienić pompe paliwa na wydajniejsza. - koszt koło 6 tys zł i zysk mocy koło 30KM.

Podobnie zresztą jest w przypadku m50b20...

Ewentualnie do silnika po odelżeniu i odprężeniu dołożyc turbo + IC. Koszt koło 10 tys zł wzrost mocy koło 50KM.

Tak więc najtaniej wyjdzie swap, jeśli masz m20b20 to na m20b25 a jesli m50b20 to na m50b25 bo w 5tys powinieneś się zamknąć spokojnie, i masz 170 lub 192KM.

 

Ale zes dowalił :lol: Kute korby i tłoki plus wałek i to wszystko za 6 tys :lol: Tloki to koszt od 3tys korby ok 2,5 tys wałek np Schricka ok 2,4tys zl

Co to sa modyfikowane barany??

Nie przeważyć a wyważyć a sensu to niema i ile nie ingerujemy w układ korbowo tłokowy

 

W obu przypadkach lepiej swapowac na M50B25, M20B25 to kiblowaty silnik (ale go lubie :D )

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Tym bardziej sie nie opłaca :D

Modyfikowany dolot do silników m20. Nie wiem dokladnie co w nich jest innego, ale są do kupienia.

Wracając do tematu. Masz m50b20 to najtaniej i najefektywniej podniesiesz moc swapem na m50b25.

Opublikowano

A podnosząc tym swapem nie dostaje silnik bardziej po dup.e?chodzi o wytrzymałość układu korbowo-tłokowego.

Tak z ciekawości pytam nic nie sugerując.

I jak się "swapuje"?przez kompa?

Opublikowano
SWAP - czyli przekładka silnika. M50B20 i M50B25 to blixniacze konstrukcje. Więc wystarczy kupić sam silnik z wiązką i kompem i chyba przepływką. Stary wyciągnąc włożyć nowy.
Opublikowano
SWAP - czyli przekładka silnika. M50B20 i M50B25 to blixniacze konstrukcje. Więc wystarczy kupić sam silnik z wiązką i kompem i chyba przepływką. Stary wyciągnąc włożyć nowy.

 

Inny kolektor dolotowy, inne wtryski :wink:

natomiast vanos i i NV mialy tez inne wiazki :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.