Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

co może być żle?

pierwszy cylinder na górze

wałki zablokowane

a znaki na deklu i kole rozjechane o 2,5cm

czy ktoś spotkał się z taką zagadką?

w silniku było coś robione

Opublikowano

Troche posprawdzalem w bmwfans i wychodzi ze tlumik drgan jest inny w modelach od 98r

U ciebie siedzi ten starszy i moze ma inaczej znaki zrobione :?:

Wałki sa skierowane pod katem 45st ku sobie na pierwszym cylindrze ?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

tak wałki skierowane do siebie tłok na górze a znaki rozjechane o 2,5cm

a czy tą piaste na wale można żle założyć?

czy ona jest na klinie?

Opublikowano

Wchodzi tylko w jednej pozycji Ja obstawiam ze 98r zmienili amortyzator drgan i mial inaczej znaki trzeba by porownac

M50 i M52 do 98 ma ten sam numer czesci pozniej zmieniono ten element

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

no tak ale zmienione jest w e46

w e36 do końca jest takie same koło

a w e46 koło jest inne ale też czujnik wału jest gdzie indziej

a co z tą piastą?

Opublikowano

Zamiast ustawiać na znak na kole pasowym to zablokuj koło zamachowe i po kłopocie.

A pozatym najpewniej.

To że koła nie da się założyć inaczej to wcale nie znaczy że się nie da :D .

Widziałem już różne cuda jak ludzie sami naprawiali auta.

Opublikowano
Zamiast ustawiać na znak na kole pasowym to zablokuj koło zamachowe i po kłopocie.

A pozatym najpewniej.

To że koła nie da się założyć inaczej to wcale nie znaczy że się nie da :D .

Widziałem już różne cuda jak ludzie sami naprawiali auta.

 

W aucie emira to niemozliwe zakładał je własciciel a ja sprawdzalem jeszcze przy montazu paskow :wink:

Tylko silnik jest po 98r a osprzet z silnika 95r :D

Kolo jest inne po 98r sprawdzalem w etk inne numery czesci

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

można i tak ,ale jednak coś tu nie gra i to mnie złości

bo nie wiem jak to ugryżć

koło trudno jest założyć inaczej bo jest tak kołek ustalający wystający z piasty

Opublikowano (edytowane)
Zamiast ustawiać na znak na kole pasowym to zablokuj koło zamachowe i po kłopocie.

A pozatym najpewniej.

To że koła nie da się założyć inaczej to wcale nie znaczy że się nie da :D .

Widziałem już różne cuda jak ludzie sami naprawiali auta.

 

W aucie emira to niemozliwe zakładał je własciciel a ja sprawdzalem jeszcze przy montazu paskow :wink:

Tylko silnik jest po 98r a osprzet z silnika 95r :D

Kolo jest inne po 98r sprawdzalem w etk inne numery czesci

Arek w e36 wszystkie koła są takie same

ten silnik nie jest raczej po 98r

on może być z tego silnika http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD11&mospid=47537&btnr=11_0335&hg=11&fg=18

ale koło i piasta jest taka sama jak w starym

Edytowane przez emir55
Opublikowano
Myślałem że auto niedawno kupione.Ale ludzka wyobraźnia i zdolności manualne nieraz nie znają granic :lol: z czym pewnie nieraz się spotkałeś.
Opublikowano

NIE SA :nienie:

98r numer czesci 11 23 1 438 995

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CF11&mospid=47463&btnr=11_2177&hg=11&fg=18&hl=8

przed: 11 23 1 738 620 wystepuje w M50 i M52 do 98r

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BJ41&mospid=47418&btnr=11_0335&hg=11&fg=18&hl=5

Chyba ze masz obydwa i poruwnałeś ?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Skoro piasta i koło odpadają to może coś kombinowane było z wałem?Ewentualnie pokrywa rozrządu jest zamontowana jakaś inna.No bo raczej skręcenie wału o taką wartość jest niemożliwe.
Opublikowano
NIE SA :nienie:

98r numer czesci 11 23 1 438 995

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CF11&mospid=47463&btnr=11_2177&hg=11&fg=18&hl=8

przed: 11 23 1 738 620 wystepuje w M50 i M52 do 98r

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BJ41&mospid=47418&btnr=11_0335&hg=11&fg=18&hl=5

Chyba ze masz obydwa i poruwnałeś ?

ale zobacz gdzie jest czujnik wału przy tym nowym kole

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CF11&mospid=47463&btnr=11_1484&hg=11&fg=10

Opublikowano
Skoro piasta i koło odpadają to może coś kombinowane było z wałem?Ewentualnie pokrywa rozrządu jest zamontowana jakaś inna.No bo raczej skręcenie wału o taką wartość jest niemożliwe.

właśnie zastanawiam się czy piastę można włożyć inaczej?

Opublikowano

A no fakt

W Pn sprawdze czy dam rade piaste zalozyc w róznych pozycjach

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Powinna być na klinie więc raczej nie.Zdejmowałeś ją?Może coś się obcieło i przestawiło?Rozbierz jeszcze raz i sprawdź.
Opublikowano

Własnie nic nie zdejmowalismy silnik mial jeszcze fabrycne plomby :wink:

Mam drugi silnik na czesci wiec moge sprawdzic, bo nie pamietam czy jest tylko jedna opcja wsadzenia :roll:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
A masz pewnosc ze tłok jest w gmp? zagladałeś przez otwor na siwece ?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.