Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zainstalowałem właśnie program NCS chcąc dezaktywować mate pasażera. Postępowałem zgodnie z instrukcją a wiec: odpalasz ncs następnie ładujesz profil expertmode po załadowaniu lecisz F1 (Vin.....) następnie F3 (ZCS f. Ecu) tu wyskoczy okienko wybierasz swój model E46 i dalej moduł z jakiego ma pobrać dane (EWS, KMB) możesz wybrać co chcesz po tym zabiegu klikasz F6 back.

 

 

Problem w tym że nie mogę pobrać tych danych z modułu wyskakuje mi błąd: http://img840.imageshack.us/img840/5076/beztytuuscr.jpg lub ERROR :VIN is faulty COAPI-2001 : EDIABAS not initializied. Wszystko to się dzieje gdy chcę pobrac dane z modułu EWS lub KMB. Pomocy :) ponieważ już mam dosyć tej czerwonek kontrolki od poduszek. Pozdrawiam.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam mam ten sam problem- nie moge sie polaczyc z modulem EWS/ KMB.

ktoś wie gdzie lezy przyczyna?

Pozdrawiam, Łukasz.

Opublikowano
Zainstalowalem caly pakiet instalacyjny (wer. 9.0.7), zgodnie z instrukcja z forum. Mam netbooka z Win 7 starter. Inpa dziala w 100%, NCS tez dziala, dopiero co sobie aktywowałem DRL.. A problem sie zaczął gdy chciałem zdeaktywować mate pasażera- moge wybrac tylko ALSZ i ten pierwszy od gory (nie pamietam nazwy).
Opublikowano

No i Panowie mam wielki problem... Auto nie chce odpalic. Probowalem zdeaktywaowac mate ale sie nie udalo, kontrolka dalej sie swiecila. Wiec wgralem oryginalny plik .MAN spowrotem i poodlaczalem wszystko. Chcac odpalic auto wielkie zdziwienie- nie odpala... kontrolki sie pala, buczy tak dziwnie i po przekreceniu kluczyka nic sie nei dzieje. Oto bledy jakie odczytalem z silnika (wczesniej nie bylo zadnych):

 

E R R O R M E M O R Y ---------------------------------------

Date: 14.03.2012 12:25:28 ECU: D50M47A JobStatus: OKAY Variant: D50M47A -------------------------------------------------------------

RESULT: 3 error in error memory ! -------------------------------------------------------------

4661 4661 Supply voltage

Error counter: 6 Logistic counter: 40

1. Umweltsatz Mileage 253220 km average engine rotational speed 0.00 rpm coolant temperature 5.95 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 7.88 bar injection volume setpoint without volume offset 42.53 mg/cyc intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub charge pressure value 1014.15 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 7820.46 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

2. Umweltsatz Mileage 0 km average engine rotational speed 0.00 rpm coolant temperature 5.95 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 7.88 bar injection volume setpoint without volume offset 42.53 mg/cyc intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub charge pressure value 1014.15 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 7820.46 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

Signal or value below threshold Test conditions fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase

Error code: 46 61 62 06 00 00 06 28 62 EA 00 38 01 6C 00 67 00 30 00 66 00 00 00 38 01 6C 00 67 00 30 00 66 -------------------------------------------------------------

4A30 4A30 multi funktion steering wheel

Error counter: 5 Logistic counter: 40

1. Umweltsatz Mileage 0 km average engine rotational speed 0.00 rpm coolant temperature 5.95 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 7.88 bar injection volume setpoint without volume offset 44.11 mg/cyc intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub charge pressure value 1014.15 hPa

linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 7820.46 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

2. Umweltsatz Mileage 0 km average engine rotational speed 0.00 rpm coolant temperature 7.96 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 7.88 bar injection volume setpoint without volume offset 0.00 mg/cyc intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub charge pressure value 1014.15 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 7820.46 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

Signal or value above threshold Test conditions fulfilled Error not occurred yet Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase

Error code: 4A 30 01 06 00 00 05 28 00 00 00 38 01 70 00 67 00 30 00 66 00 00 00 3A 01 00 00 67 00 30 00 66 -------------------------------------------------------------

4A42 4A42 EWS Interface-Error

Error counter: 1 Logistic counter: 40

Mileage 0 km average engine rotational speed 0.00 rpm coolant temperature 4.95 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 7.88 bar injection volume setpoint without volume offset 42.93 mg/cyc intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub charge pressure value 1014.15 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 7820.46 mV Vehicle speed 0.00 km/h Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

No signal or value Test conditions fulfilled Error not occurred yet Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase

Error code: 4A 42 04 02 00 00 01 28 00 00 00 37 01 6D 00 67 00 30 00 66 =============================================================

 

 

 

oraz blad z modulu ABG:

 

RESULT: 1 errors in error memory ! -------------------------------------------------------------

80 Versorgungsspannung

Error frequency : 1

Fehler aktuell vorhanden Unterspannung Fehler nicht sporadisch =============================================================

 

 

 

 

Bardzo prosze o pomoc.. auto zachowuje sie jakby mialo slaby aku, ale rozrusznik nic nie kreci. Ale dopiero co robilem trase 100km..

Pozdrawiam, Łukasz.

Opublikowano
Tak to jest jak za kodowanie zabiera się osoba co se nie zna. Życzę powodzenia w dalszym kodowaniu tylko najpierw sobie bateryjkę naładuj.
Opublikowano
Bardzo dziekuje za pomoc.. to prawda ze sie nie znam i zaden ze mnie specjalista:) Podłącze prostownik, naladuje aku i wgram pusty man. Myslalem tez, ze moze coś wzruszylem w module ews (ten pod siedzeniem pasazera) ale wszystko robilem delikatnie, kostka od maty wyszla i weszla bez problemu. Jeszcze raz dziekuje i prosze Was nie zostawiajcie mnie z tym problemem:(
Opublikowano
Hmm.. ku mojemu wielkiemu zdziwieniu autko odpalilo po 4 godzinnym ladowaniu aku. Pierwszy raz w zyciu widzialem takie cuda z moim autem (mam je 2 lata dokladnie). Zastanawia mnie fakt tak szybkiego rozladowanioa aku.. Tak czy siak nie podlaczalem jeszcze interfejsu i nie sprawdzalem czy bledy znikly. Wielkie dzieki Panowie za chęć pomocy i pozdrawiam!
Opublikowano
Opublikowano
Zle sie wyrazilem, chodzilo mi o to czy znikna po skasowaniu. No i po skasowaniu sie juz nie pojawiaja czyli "usterka" zlikwidowana. Pozdrawiam i dziekuje za poswiecony czas:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.